Twijfels

In mijn introweek heb ik een leuke jongen ontmoet. Hij was eerst eigenlijk niet geïnteresseerd in mij, dus ik liet het gewoon gaan.
Tijdje terug wilde hij afspreken en dat bleek wel gezellig, dus nog een keer gedaan. Ik ben niet helemaal zeker wat ik nou van hem vind en toen hij me probeerde te zoenen trok ik weg.
Ik heb nog nooit een relatie gehad en toen we het over gevoelens gingen hebben werd ik dus best wel bang. Soms denk ik dat ik hem echt leuk vind, en dan opeens twijfel ik weer en ik weet niet waarom. We zijn best wel anders, hij is wel een redelijke ‘‘bad boy’’ maar hij is wel heel net en aardig tegen mij.
Nu zit ik er dus mee of ik voor hem moet gaan of niet, en hoe kan ik van die angst voor relaties/gevoelens afkomen?
Ik wil hem trouwens best wel zoenen, maar ik werd gewoon bang opeens (niet mijn eerste zoen ofzo, idk waarom). Not sure wat ik met deze post wil maar alles qua advies is welkom.

Vraag jezelf af, wat wil jij? Zie jij jezelf met hem als vriend, vind je hem leuk? En wees eerlijk tegen hem

Ik zie hem niet als vriend, wel meer dan dat, maar ik krijg niet echt kriebels/vlinders van hem. Daarom twijfel ik ook zo, hoe weet je nou dat je echt iets voor iemand voelt…

Bij twijfel niet aan beginnen.