Twijfels..

Hee,

Sinds een paar dagen heb ik een jongen leren kennen bij het uitgaan. Daar hebben we gewoon gezellig gepraat, verder niks. 2 dagen later heb k hem weer gezien bij kingsnight, en hebben de hele avond bij elkaar gestaan. Geknuffeld, kusjes gegeven maar ook 3x gezoend. Een paar dagen later hebben we weer afgesproken, samen met een vriendin en zijn vriend. Dit was gezellig en hebben op een terrasje gezeten en door de stad gelopen. Hele stad hand in hand gelopen, en elkaar weer kusjes gegeven. Bij het afscheid zoende we elkaar, wat mislukte maar dat even terzijde. Volgens boeide hem dat niet zo want 2 minuten later gaf die me weer een kus. Later heeft die me dus ook weer geappt enzo. Maar toch heb ik mijn twijfels, misschien ook omdat ik in het verleden dingen heb meegemaakt, die ik nog niet heb verwerkt tot op de dag van vandaag. Ook mede door een gebeurtenis uit mijn verleden ben ik bang voor het leeftijdsverschil omdat we in andere fases zitten en hij dus misschien al gauw meer wil , 3 jaar in principe ik 15 en hij 18. Ook merk ik aan mezelf dat ik afstand hou, ik zoen hem dan wel maar ondertussen heb ik het gevoel dat mijn hart iets blokkeert, ik kan het niet beschrijven alsof ik hem niet in mijn hart durf te laten. In het echt zeg ik dan ook niet zo heel veel, op app trouwens ook niet omdat ik niet veel van mezelf bloot wil geven, en bang ben dat die me gaat kwetsen en dan al mijn minpunten weet. Ook weet ik niet of hij dit wel allemaal serieus meent of dat die denkt Jah voor een weekje leuk. Maar toch beginnen bij mij al gevoelens op te spelen, ook al heb k dit niet graag. En toch ben ik bang dat als we echt in een relatie zitten dat dit tegen gaat werken, ook jaloezie speelt bij mij een grote rol. Ik weet gewoon van mezelf dat ik panisch zou worden als die met andere meisjes chiltt enz. Dit komt mede ook omdat ik onzeker over mezelf ben, En een laag zelfbeeld heb. Ik weet ook niet of ik hem zo leuk vind omdat hij toch diegene is die me heeft ontgroend, of dat ik hem echt leuk vind. Maar toch weet ik niet wat ik moet doen, wat ik met mijn gevoelens moet doen, en hoe het verder gaat. Ook slaan bij mij alle twijfels toe omdat dit voor het eerst gaat werken met een jongen waarschijnlijk, ook ben ik bang dat ik me nooit zal kunnen binden door mijn verleden.

Sorry voor dit lange verhaal, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Je kunt appen en vragen naar zijn intenties, en als hij zegt dat hij serieus is met jou dan zou je met hem een keer alleen kunnen afspreken. Zeg dat je hem ook ziet zitten maar dat je door bepaalde gebeurtenissen nog een beetje afstandelijk bent of iets dergelijks.

Vertel hem dat je hem wel beter wilt leren kennen, maar dat je alles wel rustig aan wilt doen. Hij merkt waarschijnlijk wel dat je een beetje afstandelijk bent en daarom zou hij waarschijnlijk wel rustig aan gaan doen. Als je merkt dat je hem echt ‘leuk leuk’ vindt, dan kun je hem wel meer in je ‘hart’ toelaten.