twijfels

heyy allemaal!

ik zit hier best wel mee en ik hoop dat iemand mij kan helpen!
ik moet wel toegeven dat ik altijd een beetje jaloers ben als mijn vriend het heeft over andere meisjes, of tijdens het uitgaan met andere meisjes praat/ af en toe danst, maar het zit zo; hij was vorige zomer naar lloret en daar heeft hij twee meisjes leren kennen waar die nu nog veel mee om gaat. maar elke keer reageert die heel klef onder hun foto’s en hij praat alleen maar over hun, en ik ben af en toe bang dat hij vreemdgaat omdat elke keer als die weg gaat zijn telefoon meeneemt en dat eerder nooit deed en hij liegt ook over waar hij heen gaat, en met wie hij is, ook wist hij altijd alles voor hij iets laat zien. Misschien word ik wel gewoon gek of ben ik gewoon een beetje para, maar ik hoop dat jullie weten wat ik kan doen en of ik iets tegen hem moet zeggen en hoe ik het moet zeggen.

Jaimy

Je kan het beste met hem gaan praten denk ik.

Heee,
Echt super kut is dat. Ik denk dat je het beste gwn kan zegggen wat je denkt en voelt. De hersenen van mannen zitten anders in elkaar. Als je er om heen draait en ‘moeilijk’ doet dat is hij opgegeven moment het punt kwijt en krijg je ruzie. In een relatie is het belangrijk dat je eerlijk bent.
Dus hoe je het nu omschrijft kun je ook prima tegen hem zeggen;)
Succes x

vertrouwen in een relatie is erg belangrijk. Zonder vertrouwen kunnen jullie samen gaan toekomst opbouwen. Praat met hem over de verandering die jij hebt ondervonden. Probeer wel van zijn mobiel af te blijven om hem te controleren want daarmee kwets je hem weer ook al zijn je vermoedens dan misschien wel bevestigd.
Dat hij veel over een meisje praat hoeft nog niks te betekenen misschien is ze wel heel inspirerend en ziet hij niks meer dan vriendschap. Is het niet gewoon dat het door jouw eigen onzekerheid komt, omdat je bang bent je vriend kwijt te raken dat je deze gedachten hebt? Is heel normaal ik heb hier ook last van gehad :wink:. Praat met je vriend erover dat je onzeker voelt en of er misschien iets aan de hand is.

succes!

Vertrouwen is belangrijk, maar gezond verstand is nog wel het aller belangrijkst.
Natuurlijk moet het vanzelfsprekend zijn dat je iemand kunt vertrouwen in een relatie. Maar je moet altijd alert zijn. Als bepaalde gewoontes in het gedrag ineens heel erg veranderen (zoals voorheen zijn mobiel rondlaten slingeren maar nu bewust met zich meehouden dat jij er niet in kunt kijken) dat vind ik absoluut een teken dat je alert moet zijn. Praat met hem, maar blijf alert.