Twijfels...

Ik heb een paar dagen eerder al een topic gemaakt over dezelfde jongen. Ik heb R leren kennen op een feestje vorig weekend. Ik heb nog nooit zo snel een klik gehad met een vreemde jongen en heb er toen echt lang mee zitten praten.
Hij had mijn facebook gevraagd en voegde me toe op facebook.

De dag na het feestje had ik zowat hetzelfde gevoel als dat ik nu heb en dat is het gevoel van te twijfelen of ik hem wel zag zitten of niet. Na 2 dagen zat hij continu in mijn gedachten en had ik een soort ‘verliefdheidsgevoel’. Ik begon een gesprek op facebook. Het was duidelijk dat hij mij ook zag zitten.

Nu dit verliefdheidsgevoel is dus een week gebleven, tot nu. Ik heb weer dat twijfelachtig gevoel van juist na het feestje.
Ik zit er heel erg mee aangezien ik de voorbije week wel 2 x ben begonnen met een gesprek en daardoor dus echt duidelijk heb laten merken dat ik hem ook zag zitten. Ik ben niet echt het type meisje dat ervan houdt om te spelen met anderen hun gevoelens, dus ik weet nu echt niet wat ik moet doen.
Ik had al ingestemd om na de herexamens nog eens af te spreken en dat zie ik nog altijd zitten, maar nu ik duidelijk heb laten merken vorige week dat ik hem zag zitten en nu dus erg twijfel, weet ik het allemaal niet meer zo goed.
Het is een erg goede jongen en ik wil hem niet kwetsen, en ja, ik weet gewoon ook even niet wat ik moet doen. Hoe moet ik me gedragen in de komende gesprekken? Wat moet ik doen? Ik wil toch zorgen dat ik toch niet te geïnteresseerd meer lijk zonder dat het teveel opvalt ofzoiets.

Uhh… Je hebt hem toch nog helemaal niet opnieuw gezien sinds dat feestje? Dan kun je dat toch ook nog niet echt weten? Wacht gewoon de date af, en zie hoe dat loopt. Zo goed ken je hem nog niet, dus ik denk ook dat je nu nog niet echt kan weten of je hem écht ziet zitten.

Waarom maak je dan nu nog een topic?

Ja oke dat is waar, maar ik zit nu gewoon een beetje met het feit dat ik nu precies een beetje heb laten zien dat ik erg geïnteresseerd was door als eerste te beginnen met gesprek enzo en nu ben ik gewoon bang dat hij er dan al direct teveel van verwacht ofzoiets?

De jongens die ik ken hechten er nauwelijks waarde aan wie er begint met het gesprek hoor, dus ik zou je niet zo druk maken.