twijfels

Al zeker een halfjaar geleden ben ik ooit een jongen tegengekomen met uitgaan.
vanaf het moment dat ik hem zag had ik al oogcontact met hem, maar bij mijn weten was hij echt out of my league.
Aan het einde van de zomervakantie ben ik een keer met hem gaan praten tijdens uitgaan, en ik dacht dat hij dit niet echt zou herrineren.
ongeveer 3/4 maan geleden ben ik echt met hem in contact gekomen en wist hij wie ik was, waar ik woonde en wie ik ook kende.
zo ben ik met hem gaan appen en zijn we gaan afspreken.
allemaal heel leuk en lief en er was echt een klik.
na een tijdje vertelde hij mij dat hij een heel leuk meisje vindt, maar niet toe is aan een vaste relatie.
ik vond het jammer maar sprak nog wel met hem af.
2 weken later, kwam hij via de app hier op terug en zei dat hij daar nu niet meer zo over dacht en mij steeds leuker begon te vinden enz.
maar hij zou me het nog uitleggen in het echt.
ik ben smoorverliefd, maar ik blijf twijfelen omdat ik meestal alleen s’avonds met hem spreek en ik heel vaak moet beginnen met appen.
maar hier reageert hij ook weer heel leuk enzo.
voor iedereen om mij heen is het duidelijk dat hij mij heel leuk vindt.
moet ik hier heel erg over twijfelen? of is het gewoon dat jongens hier echt op een andere manier mee omgaan?

sorry voor het lange verhaaal

Baseer geen emoties op whatsapp, want whatsapp is emotieloos.
Kijk hoe hij in het echt tegen je doet.

Kijk naar wat hij te vertellen heeft, en basseer dan op die info of je met hel verder wilt.

Ja hij praat heel leuk!
en ik wil zeker verder met hem !!
maar ik blijf gewoon twijfelen over wat hij wilt…

Jongens zijn wel gewoon raar… ahaha hun denken héél anders over dingen. Een dingentje dat voor ons heel groot is, is voor hun heel klein. Misschien gaat hij er gewoon heel anders mee om dan dat jij doet maar beteken je wel veel voor hem…

Ik heb altijd het gevoel dat jongens hun gevoelens niet zo goed uit kunnen drukken op app/facebook/msn/sms. Gewoon in het echt afspreken en daar op afgaan dus!

Nee dat klopt, daarom wil hij denk ik ook mij uitleggen in het echt.
Maar als ik bij hem ben, voelt het ook echt alsof we samen zijn enzo.
Hij zei zondag ook, dat hij mij wel wat vaker in de week wou zien als ik dat ook wou
Dit lijkt mij positief toch ? :flushed: :slightly_smiling_face: