Twijfels over vriendje

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
De ene keer heb ik het idee dat ik nix meer voor hem voel en de andere keer houd ik weer ziels veel van hem…
Hij praat nogal veel over andere meisjes, dat ze leuk zijn enzo maar dat hij ze toch niet kan krijgen… maar hij zegt er dan wel achteraan dat als hij ze wel zou kunnen krijgen dat hij het toch niet zou doen. Hij flirt ook wel veel met andere meisjes… Ik vind natuurlijk zelf ook wel andere jongens knap enzo maar k heb het niet over dat ze leuk zijn, zoals hij. En de andere keer is hij weer heel lief en zegt hij super lieve dingen enzo… en nee hijs geen player, ik ben zn eerste vriendin
Wat zouden jullie doen in mijn geval?

Houden en kijken hoe het een tijdje gaat…

Dat had ik ook. Toen ik dat gevoel een paar maanden had, had ik het uitgemaakt. Later zijn we wel weer even bij mekaar geweest, maar het was na korte tijd al duidelijk dat het gewoon niet zo had mogen zijn. Nu is hij een hele goede vriend.

Ik had dat ook! Ik heb hem gelijk verteld over mijn twijfels, en er een paar weken goed nagedacht en het toen uiteindelijk uitgemaakt! Na 2,5 jaar was dit wel een hele moeilijke beslissing, maar zeker een goeie beslissing! :slightly_smiling_face:

Dus ik kan je maar 1 ding aanraden: Denk goed na over wat je wil!

Ik zou bij hem blijven en afwachten, want volgens mij ga je spijt krijgen als je het uitmaakt.
Maar ik zou er wel eens over praten en zeggen dat je het niet leuk vindt dat hij met andere meisjes flirt en zo.

Praat er over met hem? Ofzo?

Succes

Tnx voor jullie reactie’s, ik ga wel met hem praten…
als dat lukt, want hij is niet echt een jongen waar je goed mee kan praten.

Nog meer tips? ;$

laat hem dit lezen.
Dan weet hij ten minste hoe jij je voelt. Maak hem dat in ieder geval duidelijk!
Communicatie is echt het belangrijkste in een relatie dus wees geen schijterd en zeg gewoon tegen hem dat je het geen reet aan vindt hoe hij nu doet!

Dat is al goed, want als je er echt mee zit moet je er zeker met hem over praten. Het zou wel eens kunnen zijn dat hij het niet doorheeft dat je dat niet leuk vind, of dat hij gewoon een beetje op zit te scheppen ofzo. Het kan ook best zijn dat hij zelf vindt dat het niet zo is, maarja dan kan hij er iig rekening mee houden dat je het niet leuk vind dat hij dat doet. Vraag anders eens WAAROM hij dat doet.
En als je er zeker van bent dat hij niet echt vreemd zou gaan, dan moet je hem wel een beetje vrij laten, want je hoort elkaar wel te vertrouwen en jaloezie enzo hoort daar niet bij…
Veel suc6 trouwens!
Zeg je wel ff wanneer je het gezegd hebt en hoe hij daarop reageerde?? En heb je dat trouwens van yt gezegd (jeweetwel van een hele tijd terug ‘zijn manier om geld te verdienen’ weet je nog)??

Nja beetje vaag dat hij zo over andere meisjes praat.
Maar iig heel veel succes met praten, haha een goed gesprek met een jongen kan heel lastig zijn :’)

Up
Ik heb trouwens soms ook het idee dat zijn computer (games) belangrijker zijn dan mij en ik kan niet echt met hem praten over serieuze dingen of hij neemt mij niet serieus of hij weet niet hoe hij er mee om moet gaan (dat laatste kan ook wel goed, want hij heeft een lichte vorm van ppd-nos)

Wat zouden jullie doen? ;$

mijn vriendje heeft soms ook periodes dat hij veel over meisjes wil praten en veel met hun wil bezig zijn enzo; dat ligt gewoon zin zijn AARD
maar ik denk in het algemeen, over jongens, dat ze over meisjes praten als ze je wat jaloers willen maken
dat doe ik soms ook bij hem (: of zo expres iets meer lachen als ik met een jongen aan het kloten ben en hij kijkt enz…

Heb je er al over gepraat met hem?

Ja, dat over die meisjes enzo wel…
Dat is ook wel iets minder geworden, maar de rest ‘speelt’ nogsteeds.

Ik vind het wel raar dat hij zo over meisjes praat. Hij zegt dat ie wel knappe meisjes ziet (oke dat kan, heeft iedereen wel als ie een vriend(in) heeft), maar als hij dan zegt ‘‘Ik kan ze toch niet krijgen’’ of iets in die zin, klinkt het als:’‘Ik kan ze niet krijgen want ik zit vast aan een vriendin’’. Klinkt alsof hij liever bij die meiden wil zijn. Ik wil je niet onzeker maken hoor, maar dat is wat ik denk. :zipper_mouth_face:

Jaa, als het alleen maar erger word moet je er mee kappen, als het zo blijft kun je er gewoon wat van zeggen en als het minder is heeft ie misschien een periode gehad ofzo(:

mijn vriendin heeft eigelijk het zelfde, maar dan erger. Haar vriendje heeft het bijna altijd over meisjes, en vooral over exen ofzo. Hij slaapt zelfs bij meisjes/exen of gaat met ze naar de film ofzo. En dat vertelt ie ook gewoon heel vrolijk aan mijn vriendin.
Ook toen ik een keer met haar mee was naar haar vriend liepen we een tijd door de stad met hem, en er kwamen twee meisjes langs en hij begon ze helemaal na te roepen en te fluiten enzo, terwijl wij gewoon naast hem liepen! En mijn vriendin vertelde ook een keer dat, toen hij een meisje tegenkwam haar nummer vroeg, terwijl zij ernaast stond.
Alleen wat ik niet snap, dat ze hem niet gewoon dumpt. Hij maakt haar alleen maar ongelukkig en vooral onzeker.
Dus als het bij jou overkomt dat het zo uit de hand loopt, gewoon uitmaken. Kijk gewoon waar je gelukkiger van word: Met hem of zonder hem

Just talk to him. Gooi het er uit, hij moet ook rekening houden met jou en dat doet hij niet als hij steeds met andere meisjes flirt en over andere meisjes praat enzo. Jij hoort de enige te zijn, punt uit. Maak hem dat duidelijk en vertel over je twijfels. Succes ermee!

Bluh als mijn vriend dat zei, dan had ik hem allang gedumpt.
Wát een sukkel om dat te zeggen tegen zijn éigen vriendin!, nogmaals praten praten praten, over alles dat je dwars zit!, volgens mij is er geen speld tussen te krijgen he?..

Inderdaad, je moet afwachten. Ik ken het, ik heb ook een beetje zo’n vriendje. Toch zou ik het niet over m’n hart kunnen verkrijgen het uit te maken, dan zou ik nog veel verder van huis zijn.

Anyhow, nu over jou. Je moet je dus goed bedenken waar jij gelukkig van wordt. Wat heb je liever? Ben je hem liever kwijt of heb je liever dit dat je af en toe twijfelt? Hoe zou je je beter voelen? Met of zonder hem?

Denk in elk geval heel goed na over je keuze, zeker als je al een tijd met hem hebt.