twijfels over vriendje terwijl ik een crush heb op iemand anders...

hoi, ik heb jullie hulp nodig!

Ik heb sinds 2 maanden een vriendje. We spreken niet zo heel vaak af maar als we afspreken is het wel erg gezellig. We hebben nog niet gezoend. (we zijn 14 maar toch vind ik het stiekem wel jammer). Ik hou van hem maar af en toe word ik een beetje gek van hem. Vooral als hij met zijn beste vriend is want ik heb echt een hekel aan die beste vriend (zijn vriend zit bij mij in de klas). Altijd als mijn vriendje met zn beste vriend heeft afgesproken gaan ze anoniem mijn vriendinnen en soms ook mij bellen. Mijn vriendinnen vinden dit heel erg vervelend (ik ook trouwens) en vinden mijn vriendje daarom ook niet zo leuk. Ook wordt hij snel boos om dingen die ik nergens op vind slaan terwijl ik nooit boos op hem ben. Ik weet dus niet zo goed wat ik nu hiermee aan moet. O en dan nog iets. Ik heb stiekem ook een crush. Ik weet dat mijn crush mij leuk vind. Ik droom vaak er over dat ik met mijn crush aan het zoenen ben. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik hou wel nog van mijn vriendje maar ik vind mijn crush ook heel leuk! Wat moet ik doen?

Je houdt van je vriendje en van je crush? Volgens mij snap je nog niet helemaal wat houden van is.
Als je zelf gelukkig bent met je vriendje en je gedachtes over je crush onschuldig zijn oke. Maar als je echt over zoenen met hem gaat dromen en je irriteert je aan je huidige vriend, vind je hem dan wel echt leuk?

Ja het is eigelijk niet zo dat ik het hou van mijn crush maar ik vind hem wel heel leuk! Ik twijfel dus of ik mijn vriendje nog wel als vriendje wil vanwege alle dingen waar ik me aan irriteer maar omdat ik toch nog van hem houd vind ik het lastig