Twijfels over relatie

Hee meiden,

Ik heb nu al een langere tijd twijfels over mijn relatie. Er zijn gewoon veel dingen waar ik mij nogal aan erger. Zo belooft hij altijd heel erg veel, maar uiteindelijk komt daar nooit wat van. Hij is ook nog erg afhankelijk van zijn ouders, en zo ben ik dus totaal niet. Als ik hier iets over zeg, zegt hij dat hij het gaat veranderen, maar daar zie ik nooit iets van. Er zijn nog veel andere dingen, maar daar wil ik niet teveel op ingaan. Ik heb al meerdere keren geprobeerd het uit te maken, maar iedere keer overtuigt hij me weer om het niet te doen. Ik weet niet hoe het komt, maar om de een of andere reden kan ik het gewoon iedere keer niet uitmaken,we hebben namelijk ook heel veel leuke tijden. Maar de slechte tijden nemen nu steeds meer de overhand.
Ik weet dus nu niet of ik het uit moet maken omdat ik dat al zo vaak heb geprobeerd, of om het toch nog eens te proberen omdat het me gewoon niet lukt om het uit te maken en we ook veel leuke tijden hebben samen.
Weet iemand raad?

Groetjes!

Ik heb precies hetzelfde , ik ga mij aan zoveel dingen ergeren en daardoor heb ik ook minder zin om samen te zijn en merk ik dat ik al snel iets bedenk waardoor ik niet kan… Maar ik kan het gewoon niet uitmaken maar deze momenten nemen wel de overhand …

Uitmaken, want als je al zo hard twijfelt dan is het oneerlijk voor jou en voor hem om bijelkaar te blijven. Je moet zo denken, zou jij samen willen zijn met iemand terwijl hij zo over je twijfelt en elke keer probeert uit te maken?

Dit.

heee,

Ik heb precies hetzelfde gehad. Het leek ook vaak of hij me een soort van dwong om bij hem te blijven… Eigenlijk heel erg vervelend. Ik heb nu zelf een nieuwe vriend en ben daar heel gelukkig mee. Mijn nieuwe vriend laat mij inzien hoe het ook kan en die geeft me juist heel veel ruimte en doet dingen die ik wel echt fijn vind enzo. Als je al zo twijfelt zou ik het uitmaken.
Tip:
Toen ik het uitmaakte hield ik nog contact en zagen we elkaar nog steeds enzo en had hij nog steeds de ‘macht’ over me. Je bent vast een sterke vrouw. Je moet duidelijk tegen hem zijn. Het zal pijn doen maar zoek iemand waar je er uiteindelijk goed mee over kunt praten. Het moet niet zo zijn dat je je zo voelt binnen een relatie.
Succes ermee!