Twijfels over relatie

Hoi allemaal,
Ik heb sinds 1 week een relatie. In het begin had ik best wel kriebels in me buik. Maar we (vooral ik) hebben de afgelopen week al best wat struggles gehad. Mijn ouders vinden hem niks en dat hebben ze me ook even goed duidelijk gemaakt. Ze vinden dat hij onbeleefd is, ze vinden dat hij niet bij mij past, hij is niet opgevoed bla bla bla. Sindsdien twijfel ik heel erg ik vind het niet fijn als hij nu bij mij thuis is… Ik heb het hem niet verteld omdat hij zich daardoor heel rot gaat voelen. Hij doet alles voor mij. Hij zegt 100 keer dat hij van me houdt. Maar ik begin door dit gedoe zo erg te twijfelen en we hebben pas net… Ik zit hier echt heel erg mee in me maag… Vooral omdat hij dit niet ziet aankomen en zijn ouders zijn helemaal gek op mij en hij verteld iedereen over mij
Wat moet ik…
De kriebels beginnen ook steeds meer weg te gaan doordat ik alleen maar een rot gevoel krijg vanwege me ouders als ik nu aan hem denk.
Xxx

Welk gedrag vinden ze precies niet kunnen. Misschien kun je daar dan met hem aan werken als dat echt gedrag is dat eigenlijk niet door de beugel kan. Dat ze merken dat hij er aan werkt? Verder vind ik 100 keer zeggen dat hij van je houdt terwijl jullie net een week hebben best apart…

Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?

100 keer is overdreven van me maar hij zegt het weleens en ik merk ook dat het echt zo is… Ze hebben dingen gehoord over hem dat hij niet opgevoed is en dat hij niet spoort verder zeggen ze niet wat er dan mis met hem is… Ik weet wel dat hij niet de liefste jongen is maja zo erg is het allemaal niet…

Ik 18 en hij is 23

Ja ik heb ze dat al gevraagd maar ze geven mij geen duidelijk antwoord ze zeggen constant dat ze vinden dat wij niet bij elkaar passen omdat hij uit een heel ander soort gezin komt en dat ik veel beter kan krijgen… Ze zien niet wat ik in hem zie zeggen ze ook

Hebben ze hem wel al in het echt gezien?

Ja voordat het aan ging zijn we ook al een tijdje ‘bezig’ geweest dus we hebben nu officieel 1 week maar we zijn eigenlijk al veel langer samen, denk dat het nu een maandje is ongeveer.
En de eerste keren dat hij langs kwam zeiden ze er niet zoveel over maar nu hadden ze van vrienden of kennissen over hem gehoord dat hij heel anders is dan ik ect… Het klopt ook wel. Ik studeer, het gaat allemaal goed enzo en hij heeft dat nooit gedaan en denkt gewoon anders over het leven. Hij is meer van we zien wel en genieten van het leven enzo terwijl ik wat serieuzer ben ingesteld en mijn ouders al helemaal…
Maarja ik denk dan van we gaan niet trouwen ofzo… :rage: En dat heb ik mijn ouders ook gezegd en toch blijven ze afkeurend doen… Het ergste vind ik nu dat ik begin te twijfelen om er misschien mee te stoppen…