Twijfels over relatie van 2 jaar

Ik zit hier al een tijdje mee en wilde een mening van iemand horen die mijn niet Kent en mij kant van het verhaal.

Ik heb een relatie ongeveer 2 jaar. Maar zin kort twijfel ik en mensen om me heen zeggen dat ik moet stoppen. Dat hij me gebruikt. Familie en vrienden.

Mijn verhaal.
Mij vriend ging op vroeger leeftijd al uit huis omdat het niet goed ging met ze schoonvader. En ging op kamer met studie en werk. Omdat hij bijna elke dag bij me was en overnachten ook. En omdat ons huis groot genoeg was mocht hij wel bij ons intrekken. En had hij wat geld over om sparen en leuke dingen doen met mij. Hij hoefde alleen eten geld betalen. 1 jaar later was hij klaar met zijn opleiding. En ik was aan het afronden van die van mijn. Zijn moeder ging uit elkaar met haar man. En ging verhuizen naar het noorden minimal 1.5 uur rijden. Dus haar zoon kon weer bij haar wonen. We hadden er over gepraat en ik wilde eerst ook verhuizen en lekker rustig gaan wonen. Maar haar moeder kwam in een huis terecht was tijdelijk. Pas toen ik klaar was met mij opleiding kon ik die kant op. Zou eerst Samen gaan wonen met mijn schoonmoeder en dan gaan zoeken voor ons eigen huis. Als je stond ingeschreven en werkte daar had je meer kans op een huis. De afspraak was gemaakt in dec en moest tot aug door. Rond Feb krijg mij vriend tehoren dat zij een huis had groot genoeg om in trekken. Dus mijn vriend zij tegen zijn baas In zijn 3 maanden proeftijd dat hij ging verhuizen en als eenmaal bekent was wanneer dat hij weg ging. Omdat hij werkte op 0 tot 36 uur gingen ze iemand anders zoeken en inwerken. Dus hij werkte niet meer. Achteraf ging het huis niet door en was hij van Feb tot eind juni werkloos. Werkte niet maakte niet schoon en kookte niet. In deze maanden waren voor mijn zwaar. Ik werkte 40 tot 50 uur per week stage 1 dag school. Voor mijn stage uren behalen. Hij kon mee eten met de pot maat wilde hij niet omdat mijn moeder niet zo lekker kan koken. Dus als Ik laat was naar mijn 10 uur werken moest ik koken schoonmaken. ( hij speelde vaak games xbox of hij sporte met gewichten ) in de loop van de maanden werdt het minder. Sporten part. En hij kwam erg veel aan. 130 kilo moest 85 kilo wegen. Eind juni kwam er een woning vrij en kon hij verhuizen. Zo gezegd hij ging alleen die kant op. Ik moest nog even mijn school afronden en was begin aug klaar. Het huis waar hij inzitten is tijdelijk. Rond Feb en maart loop het af. Dus ik zij ik wil niet in een tijdelijk huis zitten die ik kwijt kan raken nadat ik iets heb opgebouwd. Wil iets vast en zekers. Zins hij weer bij mijn moeder woont sport hij en is druk bezig met afvallen hij is 30 kilo kwijt. Zelf ben ik 1.70 en weeg 70 kilo en volgens internet ben ik ook aan de zwaren kant en moet ik ook afvallen doet zijn moeder ook. Zijn moeder houdt van sporten en je kan alle botjes en aders zien. Ik vind dat ik goed op gewicht ben Maar volgens hem kan het wel minder. Ik vind dat ik niet zwaar of dun ben. Ben gezond. Ik werk ook vol op en heb het super naar me zin. Maar elke keer als hij langs komt begin hij er over. En als ik een keertje me broek heb laten liggen op de grond omdat ik avond dienst heb gehad. Heeft hij wel weer een opmerking er over. Soms heb ik het idee dat ik op me tenen loop als hij maar niet ziet of ik iets heb gedaan. Zeker na lange dagen heb ik zo iets mijn bed liggen fix ik morgen wel.

Hij komt op het weekend naar mijn toe. Volgende de huis baas mag ik niet die kant op tot hij toestemming heeft gegeven

Ons lang was ik ziek. Verhoging gewoon de groep gelukkig. Was ik niet in staat op koken en boodschappen tedoen. Voor het eten. Om hij wil heel wat anders eten dan was mijn moeder in huis heeft. Dus ik vroeg wil jij 1x naar de winkel en koken je kan koken bent kok. Maar was aardig moeilijk had er geen zin in.

Soms weet ik niet meer wat ik moet doen.
Ik hou van hem maar soms wil ik dat hij meer voor me doet.

Dankje voor het lezen.
Als ik iets mis laat het me weten. Schrijven dit madden in de nacht.

Sammy

Als ik je verhaal zo lees, dan lijkt het geen gezonde start van een relatie en ook geen gezond beloop. Het lijkt me nu ook geen gezonde relatie.

Mijn gevoel, zonder dat ik alle details ken: maak het uit en zoek een leuke vriend.