Twijfels over relatie - komt het nog goed?

Hey meiden,

Ik ken mijn vriend nu een jaartje. We hebben het erg fijn en leuk samen, maar hebben ook al wat meegemaakt. Met name door slechte communicatie en onze koppigheid, hebben we vaak ruzie gehad. Ook zijn we best verschillend. Maar dat hoeft niet per se slecht te zijn. We zijn gek op elkaar en dat ziet iedereen. Toch zijn er nu twijfels door de ruzies die zijn geweest en of we niet te verschillend zijn. We gaan hier over een week goed over praten. Nu even goed nadenken. We gaan onze problemen bespreken en kijken of we ze kunnen oplossen en of we dus door gaan of stoppen met de relatie. Diep van binnen wil ik hem niet kwijt en vind ik hem geweldig. Toch vraag ik me ergens af of ik misschien niet meer wil dan hij. Maar toch wil ik hem ook weer niet kwijt omdat ik zo van hem hou. Ik mis hem ook en het is moeilijk om hem niks te sturen. Maar het moet wel, want anders kunnen we niet ├ęcht goed nadenken. Wat zouden jullie doen? Het nog een kans geven of is er al te veel verpest?

Ik ken jullie niet en jullie relatie niet. Als jij zegt dat het onder andere ligt aan slechte communicatie, is dat op te lossen, door te gaan communiceren. En ik denk dat koppigheid ook een ding is waar je aan kan werken, zeker als jullie er allebei aan gaan werken

2 likes