twijfels over een jongen

Hoi lieve girlscene leden,

Ik heb een probleempje.
Ik kende een jongen genaamd A in juli bij een feest. Er was een wederzijdse klik en we hadden ook al 3 dates gehad (bekijk mijn vorige topic’s :sob::muscle:). Totdat hij ineens niks van zich liet horen. Ik had hem gesmst met een vraag (was niet belangrijk) en hier had hij nooit op gereageerd en toen hadden wij geen contact meer. Dit is ongeveer 1 maand geleden. Wel is het altijd zijn initiatief om met mij af te gaan spreken. Ik was er heel verdrietig over en vroeg er ook niet naar waarom hij niet meer praatte.
Voor deze jongen heb ik altijd nog gevoelens en denk nog heel vaak aan hem.
Jongen B ken ik al veel langer en hij vond mij sinds januari al leuk (heeft hij zelf gezegd, ik had ook al een paar dates met hem gehad en het heeft zo’n 6 maanden geduurd (tot juni dus). Daarna hadden wij geen contacten meer omdat ik hem heb verteld dat ik liever vrienden wilde blijven. En dat ging prima zo, miste wel soms zijn aandacht maargoed. In september gingen wij met z’n allen uit. Jongen B was er ook en we kwamen met elkaar aan de praat en het klikte goed. Ik wist dat hij ondertussen al bezig was met een ander meisje (meisje A), zij was er ook bij het uitgaan, maar zij vond hem niks (hebben volgens mij ook een paar dates gehad. Dus er is ook niks gebeurd. Maar nu gebeurd het: in de club werd ik lastig gevallen door een jongen en jongen B hielp mij hierbij. Ik had toen zo’n beschermd gevoel bij hem. Na de club gingen wij met zn allen naar huis. Alleen op 1 of ander manier bleven jongen B en ik achter en toen gingen wij elkaar knuffelen en heel klef doen. Ook hadden wij met elkaar gezoend. Ik vroeg gelijk of hij meisje A leuk vond, hij antwoorde met nee was niet echt leukvinden, ik zou het nooit lang met haar volhouden. Maar ik hoorde wel van vrienden dat hij vertelde hoe leuk meisje A was. maargoed Het voelde op dat moment gewoon goed en daarom hadden we gezoend en ik had ook een glaasje te veel gedronken, verder hebben we niks gedaan. Hij had toen weer gezegd dat hij mij heel leuk vond, en ik wist het niet en dat had ik hem ook gezegd. De volgende dag smste hij mij en wilde een afspraak met mij. Ik had het ook toegestemd en was ook naar die date gegaan en daarna volgde er nog meer dates (ook bij hem thuis samen filmpje kijken, gezoend bankhangen en daar bleef het ook bij). En bij elke dates zegt hij hoe leuk hij mij vind. Ik heb hem verteld dat ik het niet weet, en dat ik ook een ander jongen leuk vind (jongen A).
Maar nu weet ik het ook niet meer, want gisteren gingen zij weer uit met jongen B en zn vrienden. Ik ging niet mee, want ik had geen zin en ik had het gevoel dat jongen B niet wilde dat ik meekwam. Hij heeft dat niet letterlijk gezegd maar hij haalde mij helemaal niet over ofzo. In de groepsapp vroeg jongen B ook of meisje A meekwam. En dat vond ik dus raar…en heb dus het gevoel dat hij meisje A ook nog leuk vindt.

Maargoed,
ik weet dus echt niet wat ik moet doen.
Jongen B doet echt heel aardig tegen mij, niks om te klagen maar ik denk dat hij meisje A nog steeds leuk vind, en daarom weet ik niet of ik 100% voor hem moet gaan ofniet. En vrienden weten dat we aan het daten zijn.
Verder heb ik nog steeds gevoelens voor jongen A. Ik zie hem wss woensdag weer bij een borrel bij de vereniging…

Sorry dat ik jullie moet lastigvallen, maar nu voel ik mij wel een beetje opgelucht en hoop dat jullie adviezen kunnen geven

Je zou met hem er over kunnen praten, over wat je voelt! Dat helpt meestal wel

up

Vergeet jongen A.
Als hij jullie contact verbreekt, dan is hij het niet waard.
Ga praten met jongen B, dat zou wel kunnen helpen.
Verder weet ik tzelf ook niet

Dit, en stel grenzen bij jongen B hij moet jou willen of je met rust laten x

up