Twijfels met vriend.

Ik heb sinds 3 weken een vriend. In het begin was hij hartstikke lief voor, hij gaf me een kaart me een tekst erin, we belde super veel en het voelde allemaal super goed. Nu sinds de afgelope 1,5 week doet hij gewoon een beetje raar. Ik zeg lieve dingen en normaal zegt hij er dan iets op terug… de afgelopen dag niet… Ik vroeg hem of er iets was, of het nog goed tussen ons zat. Hij zei van wel. Ik twijfel vaak zo erg aan mezelf. Vrijdag komt hij naar me toe en dan wil ik iets leuks/gezelligs doen bij mij thuis.

• Weten jullie waarom m’n vriend zo zou kunnen doen?
  • Hebben jullie een leuk ideetje voor vrijdagavond?

Alvast bedankt XX

Misschien issie moe of heeft ie het druk.
Hij kan je niet 24/7 voeden met aandacht.

Twijfel is niet gek, maar je moet jezelf niet knettergek maken.
Vrijdag wordt heus gezellig.

Maar als hij bij me is en we kijken tv dan kan hij me toch wel aandacht geven, dat deed hij eerst ook en nu niet meer…

Als hij na drie weken al zo gigantisch inkakt gaat er ergens iets niet helemaal goed hoor… Maar ja, dat zal hij beter weten dan wij!

Misschien heeft hij niet door dat ik ermee zit

Misschien moet je hetzelfde doen en gewoon een beetje met rust laten en wachten op vrijdag, en niet te veel je best doen…
Hij moet zelf ook aandacht tonen en voor de rest weet ik niks. xdd

Nee, maar wat verwacht je van hem dan?
Dat hij constant tegen je praat? Jullie altijd op pad zijn samen?
Op de bank hangen samen of in bed liggen is ook samen zijn. Is ook aandacht geven. Samen dingen delen of een serie kijken die je beide erg leuk vindt.
Hij had ook met vrienden op pad gekund op dat moment.

Je bent drie weken samen, en sinds tien dagen doet hij anders tegen jou :’) Sorry, maar ik vind dat je overdrijft. En als je na drie weken al denkt dat het niet meer goed zit, dan is hij niks voor jou.