twijfels in mijn hoofd!

~

oke’ ik weet eigenlijk niet waar ik moet beginnen. maar ik moet het gewoon van mij af schrijven, en het tegen iemand zeggen!. een half jaar geleden, heb ik een jongen ontmoet… we hadden iets samen alleen het ging kapot omdat hij me niet wilde gebruiken om zijn ex ( waar hij 3jaar mee had , ) te vergeten…

nu is hij terug met een hele nieuwe hem! hij doet moeite is geintreseerd en zo ontzettend lief!. het lijkt echt een ware liefde te worden! , al is het nu nog in de fase van elkaar leuk vinden…

niks is perfect, dus waarom zou dit wel perfect zijn ? hij wil tijd, tijd om aan mij te wennen. hij vind me echt heel erg leuk! en wil me niet net als de vorige keer kwijt raken, hij wil veranderen… alleen zn ex die zit in zijn hart en al zou hij haar nooit terug willen, ze zal er altijd zijn.

en nu heeft hij het 2 weken druk met zijn examens, kan ik hem dus niet zien! en begint mijn hoofd te twijfelen, is het waar wat hij vertelt?

hij vind dat ik teveel aan hem hang, dat we eerst vrienden moeten zijn omdat hij anders zo op mij is uitgekeken! maar ik ben zo bang dat hij naar een ander gaat , en mij weer achterlaat.

ik weet ook wel dat ik de tijd moet afwachten…

maar een tijd afwachten is net zoals wachten op een trein die niet komt!

Reacties GRAAG! :slightly_smiling_face: ?

meestal word een relatie wel beter als jullie eerst vrienden blijven.
maar verder weet ik niet wat je moet doen
up
x

Hm… ik heb nu met een van mijn beste vrienden, en ik kan je aanraden om wel eerst vrienden te zijn idd. Speel misschien ook een beetje hard to get, zodat je interesant bent voor hem =) Je moet niet afhankelijk worden van hem, laat hem zien dat je ook je eigen leven kunt leiden.

xx

Ow, maar dat weet hij ook wel ! dat ik gewoon met mn eigen vriendinnen/vrienden wil enzo~ ik weet ook niet precies, mijn hoofd heeft gewoon twijfels , of ik wel op hem moet wachten :$! ,
en of hij dan stiekem als hij niet bij mij is, met een ander meisje zoent op stap ofzo …

niet teveel aan hem gaan hangen soms intresse tonen.
gewoon normaal vrienden zijn zodat hij kan zien dat je niet snel wilt gaan.
en dan kan het later altijd nog komen
gewoon lol hebben met elkaar dan lijkt het ook niet lang te duuren :slightly_smiling_face:

Je hebt helemaaaaal gelijk meid :slightly_smiling_face:!