twijfels ik weet echt niet wat ik moet doen

heey,
er is een jongen die mij heel lang leuk heeft gevonden die ik nu ook leuk vind, waar ik nu bijna iets mee heb.

maar ook een andere heel knappe jongen die via hyves contact zoekt die ik een keer ergens heb gezien, die ik mss ook wel leuk vind.

ik weet niet zeker meer of ik wel iets met die eerste jongen wil, maar ik wil hem ook niet kwetsen voor iemand die ik eigenlijk niet echt ken, terwijl ik hem ook leuk vind.

wat zouden jullie doen?

in ieder geval niet allebei houden, want als eentje erachter komt dan is het voorbij denk ik.
ikzelf zou dan toch voor die jongen gaat die je al lang kent. je weet hoe die is, kent zijn vrienden, familie (denk ik tenminste :stuck_out_tongue: )…
en je vindt hem leuk en hij jou…
en die jongen van hyves kan ook heel leuk zijn, maar misschien valt hij als je hem in het echt leert kennen wel heel erg tegen…
als je toch voor hem wilt gaan vind ik wel dat je tegen die andere jongen moet zeggen dat je vrienden wilt blijven.
maarja het blijft jouw gevoel natuurlijk!

Je weet niet zeker of je iets met die eerste jongen wil, dus eigk vind je hem dan ook niet ECHT leuk. De reden dat je het met iemand neemt is omdat je iemand leuk vind, niet omdat je die gene niet wilt kwetsen.

bij de 2e jongen zei je dat je hem misschien leuk vind, dus daar ben je ook niet helemaal zeker van.

conclusie: neem NU nog met geen van beide iets, totdat je weet voor wie je ècht iets voelt en je zeker weet dat je daarvoor wilt gaan (:

doe pas iets wnnr je cker weeet voor wie je wilt gaan.

^