Twijfels bij ex

Het is nu een maand uit met mijn ex vriend. Sindsdien hebben we nog wel heel regelmatig afgesproken en we appen nog steeds elke dag. Als we afspreken kussen we ook en we hebben ook nog best regelmatig seks gehad.
Ik heb nog heel veel gevoelens voor hem maar vanuit zijn kant is het heel onduidelijk.
Vorige week gaf hij aan dat zijn gevoelens terug aan het komen waren maar toen ik het gisteren vroeg wist hij het echt niet.

Ik vind het ook best moeilijk dat hij ineens heel erg veel afspreekt met zijn beste vriendin. Zij beweren dat er niks is tussen ons maar het geeft me nog steeds een kut gevoel…

Ik zit al een maand in twijfels en hij ook… Ik kan hem echt niet los laten want ik ben nog steeds verliefd op hem en ik hoop nog steeds dat het weer goed komt tussen ons maar door deze situatie ben ik wel heel erg in de knoop gekomen met mezelf. Ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden maar ik wil hem echt niet kwijt…

xo

Het is niet voor niets je ex. Het is uit gegaan met een reden, misschien wel meerderen. En dat zou al genoeg reden moeten zijn om hem achter je te laten.

Voor mij klinkt dit een beetje als, niet de relatie maar wel de seks. En een beetje alsof hij je gebruikt. Als je verstandig bent stop je daarmee en geef je hem een keuze. Of hij gaat weer met je in relatie of jullie stoppen met wat jullie nu doen. Wat jullie nu doen worden jullie allebei niet wijzer van. :wink:

Een maand? Een maand is echt heel erg kort. Soms duurt het wel maanden voordat je over een relatie heen komt. Maar die ruimte moet je jezelf wel gunnen. Neem afstand, je bent niet voor niets uit elkaar gegaan. Mocht hij uiteindelijk echt nog steeds gevoelens voor je hebben, dan komt er vanzelf een moment dat hij zich dat realiseert. Maar denk nu aan jezelf en laat hem los.

@Louwerke hiermee ben ik het niet eens, het is uitgegaan met een reden maar daar kan je altijd aan werken.

Je moet het gewoon wat meer tijd gunnen. Het kan werken en het kan de relatie sterker maken dan ooit tevoren, maar je moet het niet te erg pushen. Ik zou afstand nemen en eerst de gevoelens sorteren.

Ik zou afstand nemen voor een (paar) maand(en). Je bent nog niet eens echt los van hem geweest. Geef jezelf wat tijd om single te zijn en te kijken wat je voor hem voelt en wat je van hem wilt. Wil je weer een relatie of blijven aanpappen zoals jullie nu doen?
Atm komt het voor mij over alsof hij gewoon lekker single wil zijn maar nog wel van je ‘gebruik wilt maken’.

We hebben al vaker geprobeerd afstand te nemen en we hebben ook dingen in het vooruitzicht gepland zoals pinkpop en familiefeest dus daardoor kunnen we geen afstand nemen.

Als we proberen afstand te nemen missen we elkaar toch weer…

Misschien, als je het zelf aan kan, kun je in dat geval afspreken alleen vrienden te zijn. Dan is het gemis minder. Ik heb door jouw bericht ook een beetje het idee alsof hij je momenteel gebruikt. Als jij nog verliefd op hem bent is het misschien toch echt beter om afstand te nemen.