twijfel..

-

Hmm kijken naar leuke jongens mag altijd, en als je vriend gewoon je nummer 1 is, hoef je je toch niet schuldig te voelen?

Tsja, sommige mensen raken op een gegeven moment uitgepraat, daar kan je niet zoveel aan doen… Ik zou alleen niet te hard van stapel lopen met die andere jongen, kijk het allemaal een beetje aan en als je je er echt heel erg aan gaat storen zeg dan eerlijk tegen je vriend wat je dwars zit.

Ik denk dat alle jongens leuk omgaan met kinderen, je hebt gewoon neiging om naar een andere jongen te gaan volgens mij. Misschien kan je nog proberen een huge day te organiseren met jullie tweetjes, ik denk dat jullie gewoon weer iets leuk moeten doen samen.
Je moet zelf weten hoe je erbij voelt.

Ik herken het niet… (;
Maar als ik jou was, zou ik je eerst wat meer bezig houden met je vriend.
Want als het liefde op het eerste gezicht is, en je je nog steeds heel erg verliefd voelt, dan kan ik me voorstellen dat er nog weleens stiltes vallen.
Want volgens mij, als je iemand net leert kennen en helemaal stapel verliefd bent dan voel je je qua praten nog niet helemaal op je gemak bij diegene. Tenminste zo gaat dat bij mij…
Nou hebben jullie al wel langer een relatie… Dus om eerlijk te zijn, weet ik ook niet echt goede raad…

Ik zou alleen eerst werk maken van je relatie, aangezien je nog steeds verliefd op hem bent!
En remember, stiltes mogen er vallen!

je kunt proberen zelf een beetje gesprekken aan te knopen? maar als je iets mist in een relatie ga je dat al snel bij iemand anders zoeken, dat is normaal. zolang er geen gevoelens bij zitten en het niet verder gaat dan praten is het niet verkeerd lijkt mij :’)