Twijfel

Hee’

Ik heb een paar weken geleden een jongen leren kennen. We konden gelijk al goed met elkaar opschieten. Na hem een paar keer gezien te hebben, hebben we een keer afgesproken. Ik vond hem leuk, en hij mij dus ook. Dat ‘afspraakje’ was ook erg leuk,
we hebben ook gezoend. Daarna ging hij voor 2 weken op vakantie, en zijn beltegoed was op dus meer dan af en toe een smsje ging niet. Hij vroeg mij, dmv een smsje, om hem te bellen. Dat heb ik gedaan en hij wilde dus weer afspreken als hij terug kwam van vakantie.
Nu komt het; vanmiddag belt hij mij, omdat hij dan weer thuis is, of ik morgen nog naar hem toe kan komen. Maar ik heb hem nu al zolang niet gezien, en ik weet niet of ik wel naar hem toe moet gaan. Ik twijfel enorm, ik wil hem geen hoop geven dat ik iets met hem wil. Er is gewoon iets in mij dat zegt dat ik niet moet gaan, omdat ik níets met hem wil.
Maarja, moet ik nu gewoon gaan om hem beter te leren kennen en om te voelen wat mijn gevoel zegt als ik hem zie? Of moet ik iets anders zeggen, dat ik niet kan oid?

Heel verhaal, alvast bedankt voor jullie reacties. :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon iets met hem gaan drinken om hem beter te leren kennen. Bij hem thuis gaan is idd iets dat wel hoopgevend is…

ja precies, je kan altijd proberen te kijken wat je voor hem voelt, en als je dat niet doet, weet je het denk ik ook niet zo snel… en dan kanje misschien spijt er van krijgen dat je níet geweest bent…
hihi succes ermee

Dat had ik ook een keer, kan dat niet komen omdat je hem dus een tijd niet hebt gezien?
Ik ben wel heengegaan ook al wou ik het liefst rechtsomkeer gaan, en toen ik er eenmaal was wist ik niet waarom ik niet wou .

Ga er in ieder geval heen, dan voel je wel of je wat voor hem voelt.
Als je niks meer voelt, zeg het dan gewoon tegen hem. Of spreek alleen met vrienden af ofzo…

Dankjulliewel.(:

Ik zou gaan om er achter te komen wat je voor hem voelt. Als hij je niks meer doet kun je het altijd nog op een ‘aardige’ manier afkappen, je bent hem niks verplicht.

Als jij hem nog leuk vind; waarom niet?