Twijfel

Hi iedereen,

Ik ben super verliefd op een jongen. En als we samen zijn hebben we het super leuk samen. Het nadeel is alleen dat we nooit zoveel samen zijn.
Als we samen zijn lijkt het alsof hij mij ook leuk vind enzo.
Maar dan zijn we weer uitelkaar en dan spreken we elkaar heel weinig enzo.
Ik wil hem ook niet lastig vallen met smsen of msn of hyves etc.
Maar ik wil hem wel duidelijk maken dat ik hem echt leuk vind. En wil weten hoe hij erover denkt zeg maar.
Ik zou alleen niet weten hoe, aangezien ik niet zo veel lef heb.
Iemand ideeën?

Vrijdag waren we samen, ik had een huis voor mij alleen. En hebben we een hele leuke avond gehad. Hij is niet zo romantisch maar wel altyd super lief. Morgen is de laatste dag dat ik dat huis tot mijn beschikking heb en wil hem graag uitnodigen om samen met mij te zijn. Ook hier nog ideeën voor om het subtiel over te brengen?

byee

nodig anderen uit voor een slaapfeestje, maar niet zo veel…
en dan ervoor zorgen dat er nét niet genoeg bedden zijn ofzo, en dat hij bij jou moet slapen? dan kunnen jullie een hele nacht socializen

Dankje voor je snelle reactie maar hij is 19 en ik 17. Dus we doen niet echt meer aan slaap feestjes.

stuur 'm een super lief smsje voordat hij gaat slapen! dan laat jij merken dat je hem leuk vindt zonder hem echt lastig te vallen… kan hij vast waarderen!

Hoezo subtiel? Pak hem gewoon vol op zijn mond.

Ja maar dan moet je wel eerst samen zijn…

zeggen dat je het zo leuk vindt met hem, vragen hoe hij erover denkt en vragen of hij wil komend dan :slightly_smiling_face:

Ik denk dat als je subtiel zegt dat je morgen het rijk alleen hebt de boodschap misschien niet echt overkomt. Vraag gewoon of hij zin heeft om langs te komen! Dan weet je in ieder geval wat!
Succes :wink:

haha het begin stuk lijkt beetje op hoe 't tussen mij en een jongen gaat!
magoed het gaat hier om jou!
Ik zou gewoon net zoals: larouse zegggen, heb je sin om langs te komen;)

Ik had voor morgen gevraagd. Maar hij moet sinds tijden weer werken en dat is best zwaar werk. Dus hij denkt dat ie morgen moe is :frowning_face: Dus dat gaat helaas niet door.

Maar goed nu het andere probleem. Ik wil hem wel voor me winnen zeg maar, nog meer ideeën?

Hoe gaat het tussen jullie dan? En hoe lossen jullie het op? Neem aan dat jij wel zeker weet dat het wederzijds is? haha