twijfel

ik heb nou bijna een half jaar met mijn vriend maar ik zie hem maar 1dag in de week. die ene dag hebben we het heel leuk en ben ik echt helemaal verliefd. maar de dagen dat ik hem niet zie, lijkt het net of ik niet meer verliefd ben. hebben jullie dat ook wel eens? :face_with_raised_eyebrow:

Nee dat heb ik nooit. Maar ik heb ook nog niet een half jaar met mijn vriendje.
Maar het lijkt me wel normaal dat je je soms minder verliefd voelt als anders.

[i]volgensmij is dat normaal, maar dan moet je
toch bij iemand met wat meer ervaring zijn, haha

dus beschouw dit maar als een upje (:[/i]

Ohgod, jij beschrijft precies wat ik denk en voel!

Up voor jou =]

Een vriendin van me heeft dat ook, en die zag haar vriendje maar 1x per maand ofzo…
Maar het gaat überhaupt niet zo heel goed tussen haar en haar vriendje, dus ze gaat het uitmaken…
Maar dit is een hele andere situatie, dus wees maar niet bang dat je het uit moet maken :wink:
Verder heb ik hier geen ervaring mee, dus upje ^^

Ik denk trouwens wel - dat wat hierboven ook al gezegd is - dat er in een relatie een bepaald punt komt dat je minder verliefd wordt. Dat het meer over gaat in houden van.

wooow dat heb ik ook.
nu al iets minder! maar als ik hem een tijdje niet zie dan ga ik helemaal twijfelen van vind ik hem wel echt leuk enz.
maar zodra ik m weer zie weet ik weer dat ik hem echt leuk vind.
heel vreemd. en irritant ;p

Ik zie soms mijn vriend in het weekend van vrijdag t/m zondag. Nu een tijd niet ivm werk :cry: :frowning_face: maar, mag ie niet blijven slapen? kan ie niet meer langs-komen? of jij!

Oké heb niet echt een tip…

Beschouw het als een up

ik heb hetzelfde
& ik weet ook niet wt ik ermee moet:(

.

precies wat ik ook heb, als ik met hem ben is hij helemaal geweldig, houd ik onwijs veel van hem en wil ik hem echt niet kwijt en als ik dan niet met hem ben mis ik hem wel maar is het niet dat ik helemaal verliefd op hem ben ene cht niet zonder hem kan…

Nouja, zolang je weet dat je toch weer helemaal verliefd bent als je hem ziet, zit het nog wel goed denk ik :slightly_smiling_face:.

ik heb nu ineens dat als ik niet bij hem ben ik steeds aan hem denk enzoo en dat ik hem mis,
als hij bij me is het het ook fijn enzoo,
maar soms lijkt het wel alsof hij mij veel leuker vind dan ik hem,
ik vind het al fijn om gewoon af en toe bij hem te zijn maar voor hem is dat anders, hij wil me het liefst altijd zien en meer dan zien zegmaar …
dit is best een raar gevoel en ik weet niet zo goed wat ik ermee moet …
ook als we met andere mensen zijn maak ik het liefst zo veel mogelijk fun terwijl hij me het liefst de hele tijd vasthoud…

wat moet ik nou met dit gevoel ??

dat had ik ook altijd met mijn ex…
dan was hij geweest en de dag erna was ik altijd helemaal depri… maar dat kwam dus altijd omdat ik hem miste, maar dan meestal als hij op msn kwam of als ik aan hem dacht kreeg ik wel weer kriebels…

maargoed ik weet het niet…
dus doe dit maar als een up

heeft een vriendin van mij ook, dus denk dat t wel normaal is…
want als ze samen zijn stralen ze

je kan nooit voor altijd verliefd zijn op iemand, wel houden van :slightly_smiling_face:
Dat is misschien het gevoel dat je nu hebt, dat je dat gevoel dat je krijgt als je verliefd bent niet meer hebt en je nu denkt dat je niet genoeg van hem houd, volkomen normaal volgens mij
en als dat niet het gevoel is, volgens mij heeft moeder natuur het wel goed geregeld zo anders zouden we de dagen dat onze vriendjes er niet zouden zijn zo wanhopig zijn :stuck_out_tongue: dat een normaal leven leiden niet mogelijk is XD,
maar dat denk ik hoor, hoeft niet zo te zijn :stuck_out_tongue:

ik heb trouwens ooit op tv gehoord dat je max 5 jaar op iemand verliefd kan zijn aangezien het stofjes zijn in je hersenen die dat veroorzaken en dat die stofjes op een gegeven moment opraken.

, bedankt ! =)
x

Ik heb dat zelf de laatste tijd ook … Alleen het verschil is dat ik al meer dan 4 jaar verkering heb en bij mij kwam dit dus echt pas veel later. Pas na 3,5 jaar ofzo begon ik interesse in andere jongens te ontwikkelen en hem minder (of niet) te missen als ik 'm een tijdje niet zag. Denk zelf dat als het na een half jaar al gebeurd het misschien niet helemaal goed zit, maar das mijn mening …
Maar als je idd nog wel verliefdheid voelt als je bij hem bent zou ik me er nog niet echt druk over maken. Het gaat erom hoe je je voelt als je bij hem bent !

dat is best vervelend voor je ?
wat ga je doen met het gevoel ?