Ik zit nu in mijn laatste jaar van mijn mbo opleiding management dierverzorging en nu moet ik toch kiezen of ik straks wil werken of nog een hbo opleiding wil gaan doen of iets anders.
Ik wil wel werken maar heb op dit moment geen werk, dus ben bang dat ik niks kan vinden (wat me sterk lijkt). Het maakt me niet uit waar, desnoods een parttime baan om mezelf te onderhouden. Daarnaast wil ik binnenkort beginnen met rijlessen en heb ik nog een kleine studieschuld betalen.
Daarnaast wil ik ook een opleiding doen, ik zit te denken aan en associate degree (2 jarige opleiding), omdat ik niet zin heb om nog eens 4 jaar naar school te gaan. Hierbij zit ik te denken aan bedrijfseconomie.
Daarnaast zit ik dan wel te denken aan de opleiding forensisch onderzoek/forensic science. Deze opleiding lijkt me best interessant, maar daarnaast is er wel veel belangstelling voor, dus of ik er doorheen kom weet ik niet.
Iemand tips of ideeën ? En als je een van deze opleidingen doet, wil je me noten of hieronder reageren met wat informatie.