Twijfel tussen spiegelreflex camera's.

Vandaag ben ik weer veel bezig geweest met specificaties vergelijken O.o
en fotos bekijken, toen ik uit school kwam.
Ik ga denk ik toch voor de Canon 450 of de 500… Ik ben bang dat de 1000 tegen gaat vallen.
Vraagje over de 450 of 500?
De 450 is deze niet meer te koop of wel?
En,de 450 / 500 maakt het veel verschil?
Is de 500 (veel) beter?

Sorry voor alle vragen maar ik wil er zeker van zijn =) =X

Ik zou gaan voor Sony je betaald veel minder, maar je hebt een heel degelijke camera. Ik zelf heb een sony alpha 200. Ik ben hier super tevreden van.
Dit is nu het 2de jaar dat ik fotografie heb in school en veel mensen uit mijn klas vinden het jammer dat ze geen sony hebben gekocht.
Sony’s zijn heel makkelijk in gebruik, zeker als beginner en maken super mooie foto’s.

Nikon of Canon.
Voor de andere merken zijn gewone cameras prima. Maar geen spiegelreflex.

@watchmerise haha miss heel eigenwijs, maar ik ben toch van plan om voor de canon te gaan ik heb er voor gespaard =) en mn oma wil ook nog meebetalen haha =X dus das wel fijn =) maar iig bedankt voor je reactiee!

Ik heb nu n aanbieding gezien voor 510 euro. canon eos 500D met 18-55 Is.
Is dit 't goedkoopste wat je voor deze combinatie kunt krijgen (= ? (ik denk van wel maar weet 't niet zeker).

Ik zelf heb een sony a700, een wat professioneler model. Ik ben erg te spreken over sony. Plus, iemand zegt dat nikon uitsluitend camera´s maakt. Sony ook, al hoewel sony was eerst minolta, minolta is overgekocht door sony en heet dus nu sony. Dus dat argument is waardeloos, wou ik even kwijt.

Zware onzin, denk aan pentax olympus en sony?
Dat zijn de twee marktleiders met de grootste reclame’s en ga zo maar door. Niet per definitie “de beste”.

Ik heb vandaag de canon besteld! 500d =) met 18-55 Is lens ^^

Dus uiteindelijk toch een keuze kunnen maken, bedankt voor al jullie reacties iig. =)