twijfel tussen 2 namen voor mijn vogel

Hi!

Ik krijg aankomende week een jonge valkparkiet maar ik twijfel nog heel erg tussen 2 namen. Ik wil hem echt een geniale naam geven die je niet zo snel verwacht bij een vogel. Dat heb ik toen ook bij mijn vis gedaan en die heet Roderick.

Nu twijfel ik tussen de namen Willem en Dries.
Wat is jullie mening/voorkeur of hebben jullie zelf nog geniale namen?

Persoonlijk zou ik het beide niet doen, maar je moet het helemaal zelf weten

Ik vind het allebei niks, maar als ik moet kiezen dan Willem

Ik zou geen van beide doen. Ik vind het nou ook niet echt ‘geniale’ namen, maargoed. Dat vind ik.
Ik heb jarenlang mijn vogels naar snoep vernoemd. :’)

Vind Willem en Dries nou niet bepaald geniale namen eigenlijk

Hoe kan je Willem geen leuke naam voor een vogel vindenhaha? Ik zou voor willem gaan.
Das toch sowieso beter dan al die tropische shit of piep of groentje ofzo :’)

als ik een vogel had zou ik hem vogel noemen

Willem

Vind t beide geen leuke namen voor een vogel maargoed; Willem dan maar.

Ik zou hem hond noemen… Of mixer.

Voor mij zijn het geniale namen in de zin van “alles behalve een vogelnaam” ik weet dat als je de namen Willem en Dries voorbij ziet komen als keuze voor een vogelnaam dat je dan denkt van welke persoon bedenkt dit nou weer. Ik denk ook dat je me moet kennen om te weten dat zulke namen bij me passen, ik ben een beetje een droogkloot. Ik hou niet echt van die standaard namen zoals chico of tweety ofzo

Wat ik ook wel leuk vindt is je dier een andere dierennaam geven bv Wolf of Beer ofzo

Maar goed, ieder zijn smaak als het aankomt op dierennamen :slightly_smiling_face:

Ik vind Willem dan het leukste denk ik

SOWIESO DRIES
hahahaha ik vind ze leuk!

Willem sowieso!
Ik hou ook niet van die standaard namen zoals tweety ofzo, net als bij honden ; boxer, rex, snuffie etc.

Mijn konijn heette muis. Noem m Muis of beer ofzo

En doe anders willem maar

noem hem Pixar ofzo :’)

Dat wil ik altijd al gaan doen :’) een vogel kopen en m vogel noemen, haha

Mij kat heette ook muis haha
en een andere kat dirk :’)

Willem haha.

Mijn konijn heet Maurits :grinning_face_with_smiling_eyes: