Twijfel relatie

Na lang twijfelen wil ik toch even mijn verhaal delen, vooral omdat ik het gewoon niet meer weet.

Ik heb nu bijna een half jaar een nieuwe vriend, eigenlijk is het al vanaf het begin puinhoop ofja sinds ik bij hem ben ingetrokken na een maandje al! Ik weet erg snel te snel maar we wouden gewoon bij elkaar zijn. Na de eerste maand had hij al gelogen dat hij nog met zijn ex het appen was, tegen mij zei hij altijd dat hij haar negeerde. Nou niet dus, dik drama gehad en sindsdien vertrouwde ik hem eigenlijk niet meer. Hij raakte me ook nooit meer aan, pakte nooit mijn hand als we ergens heengingen en seks hadden we alleen als het hem uitkwam. Toen ik hem weer beetje ging vertrouwen kreeg hij s’nachts altijd appjes van andere vrouwen waarvan hij zei ik app niet met ze. Wat duidelijk was dat hij dit wel deed. Erna had hij gelogen over waar hij was, hij was werken terwijl hij gewoon in de sportschool was. Nouja toen was mijn beetje vertrouwen al helemaal weg. We hadden pas een hondje samen en hadden afgesproken dat we allebei het sporten wat moesten opgeven. En wat doet meneer? We hadden sowieso afgesproken dat we altijd samen gingen en niet meer alleen. Nou sindsdien ben ik dus echt een bitch tegen hem geweest gewoon omdat ik hem niet meer kon geloven op zijn woord.
Hij raakte me nog minder aan en deed geheimzinnig met zijn telefoon, paar keer het punt geweest dat het uit was.
Met de kerst had hij een leuk briefje in de brievenbus over mislukte afspraken en een cadeaubon geen afzender en het was ingegooid.
Toen heeft hij liggen smeken dat ik bij hem bleef heeft huilend om mijn middel gehangen.
Nu zijn we dus weer tot het punt dat ik al mijn spullen heb gepakt en vannacht thuis heb geslapen.
We gaan vanavond of morgen praten hoe we verder gaan, maar gewoon helemaal niemand mag hem.
Niemand vind hem bij mij passen en raar dat hij me nu al nooit meer aanraakt.
Ik weet echt niet wat ik moet doen, een kant wil ik wel verder maar hij wil ook meer vrijheid en door zijn leugens kan ik hem die nu niet geven.
Aan de andere kant is het misschien wel beter als het uit is, omdat het over een maand toch weer hetzelfde is we kunnen beide moeilijk veranderen. We hebben trouwens ook allebei hetzelfde sterrenbeeld en hij is 5 jaar ouder.

Als je al zegt dat het over een maand toch weer hetzelfde is en je hem niet kunt vertrouwen, dan denk ik dat je het antwoord eigenlijk zelf al wel weet toch?

Break-ups zijn moeilijk en zullen ook nooit makkelijk gaan worden maar als ik dit verhaal zo hoor dan kun je beter deze stap zetten. Vertrouwen is de basis van een relatie, als je dat niet meer kunt hebben, dan is je relatie altijd gedoemd te mislukken.

Sterkte!

Ik denk dat je echt veel te snel bij hem bent ingetrokken. Misschien is het een idee om op jezelf te gaan wonen en te kijken hoe het dan gaat?

Wat stond er in die appjes met andere vrouwen dan? En waarom mag hij niet alleen naar de sportschool? Ik weet de context niet dus ik kan er niet echt over oordelen.

Hier zie ik geen toekomst in. Je bent duidelijk te snel gegaan en hebt hem dus niet goed leren kennen. Liegen in een relatie kan niet en dit zie ik niet snel veranderen.

Ik hoop alleen heel erg dat die hond goed terecht komt want die is weer de dupe van een relatie die te snel denkt ‘kom we nemen een hond!’

Misschien dat jullie beter overnieuw kunnen beginnen, jij weer even terug naar je ouders? Eventueel opnieuw daten zodat jullie elkaar echt leren kennen en hij kan laten zien dat hij voor jou wil vechten.

Idd, echt heel impulsief.

Het schijnt zo te zijn dat je een jaar (van veel contact) nodig hebt om iemand écht goed te kennen. Jullie beginnen nu pas elkaar te leren kennen, en dat terwijl je op elkaars lip zit. Je komt dan achter trekjes van de ander waar je eigenlijk niet zo goed mee om kan gaan. En dan is er één keus: Kan je hiermee leven? Want je moet er niet vanuit gaan dat hij wel veranderd. Ik denk dat daarom de enige keus is om het uit te maken.

Je laat wel heel erg over je heen lopen. Ik had het allang uitgemaakt.

Sorry maar ik zou dat echt gewoon niet doen. Hij liegt tegen haar, appt/spreekt af met andere meiden. Deze relatie is gewoon uitzichtloos naar mijn mening en ik denk dat ze haar tijd alleen maar met hem zou verspillen want zulke jongens veranderen gewoon bijna niet.

Ik denk dat uitmaken de enige optie is. WIL je met zo’n jongen samen zijn? Hij liegt tegen je!! Ik zou echt geen relatie met iemand kunnen hebben die ik niet op zijn woord kan vertrouwen. Hij is niet eerlijk over waar hij is, hij appt met andere vrouwen(!!). En dan hebben we het nog niet eens gehad over dat hij je niet meer aanraakt, als je een half jaar samen bent hoor je nog smoorverliefd op elkaar te zijn, dan hoor je het fijn te vinden om elkaar aan te raken enzo…

Maar goed, de keuze is natuurlijk aan jou. Zorg er hoe dan ook voor dat die hond er niet de dupe van wordt.

^ wat is er mis met appen met andere vrouwen? zo lang het normale gesprekken zijn.

Dat hij je niet meer aanraakt vind ik wel raar en dat hij liegt vind ik ook zorgelijk tenzij jij al in paniek schiet als hij met een vriendin appt, dan zou ik het ook niet vertellen.

Als je moet liegen over appen met andere vrouwen js daar een hele hoop mis mee

Dit inderdaad. Als er niks aan de hand is dan lieg je er niet over. In een goede relatie zou je technisch gezien gewoon op elk moment elkaars telefoon kunnen pakken en niet achter iets raars hoeven komen.

Sowieso zou ik al weg zijn als er tegen me gelogen werd.

Niet mee eens. Het kan ook dat ze heel jaloers is en raar reageert

Er is niks mis met appen met andere vrouwen, zolang dit op een normale manier gebeurt. Mij zul je er niet over horen als mijn vriend met een ander appt, en je hoort hem er ook niet over als ik met andere jongens app.
MAAR als je over zoveel liegt, haar niet aanraakt enzo, en dan ook niet eerlijk bent over het appen, ja dan is er wel wat mis mee dat hij met andere vrouwen appt.

Als iemand zo tegen me zou liegen en me amper aan zou raken, was ik waarschijnlijk snel klaar met hem. Misschien moet je nu even goed voor jezelf kiezen.

Naja ik vind dat wij niet kunnen oordelen zonder dat we weten wat hij met die vrouwen appt. Natuurlijk is het raar dat hij erover liegt maar het zou ook kunnen dat ze erg jaloers is en een keer boos is geworden toen hij een normaal gesprek met een vrouw had vanuit jaloezie. Misschien vertelt hij het daarom niet meer en liegt hij erover omdat hij haar niet van streek wil maken (zou ik ook doen) :slightly_smiling_face:

Als het rare appjes zijn ben ik het er natuurlijk volledig mee eens dat dat niet kan en dat hij daar niet over moet liegen en niet te vertrouwen is.

Ik vind het vrij duidelijk dat je het moet uitmaken.