Na lang twijfelen wil ik toch even mijn verhaal delen, vooral omdat ik het gewoon niet meer weet.
Ik heb nu bijna een half jaar een nieuwe vriend, eigenlijk is het al vanaf het begin puinhoop ofja sinds ik bij hem ben ingetrokken na een maandje al! Ik weet erg snel te snel maar we wouden gewoon bij elkaar zijn. Na de eerste maand had hij al gelogen dat hij nog met zijn ex het appen was, tegen mij zei hij altijd dat hij haar negeerde. Nou niet dus, dik drama gehad en sindsdien vertrouwde ik hem eigenlijk niet meer. Hij raakte me ook nooit meer aan, pakte nooit mijn hand als we ergens heengingen en seks hadden we alleen als het hem uitkwam. Toen ik hem weer beetje ging vertrouwen kreeg hij s’nachts altijd appjes van andere vrouwen waarvan hij zei ik app niet met ze. Wat duidelijk was dat hij dit wel deed. Erna had hij gelogen over waar hij was, hij was werken terwijl hij gewoon in de sportschool was. Nouja toen was mijn beetje vertrouwen al helemaal weg. We hadden pas een hondje samen en hadden afgesproken dat we allebei het sporten wat moesten opgeven. En wat doet meneer? We hadden sowieso afgesproken dat we altijd samen gingen en niet meer alleen. Nou sindsdien ben ik dus echt een bitch tegen hem geweest gewoon omdat ik hem niet meer kon geloven op zijn woord.
Hij raakte me nog minder aan en deed geheimzinnig met zijn telefoon, paar keer het punt geweest dat het uit was.
Met de kerst had hij een leuk briefje in de brievenbus over mislukte afspraken en een cadeaubon geen afzender en het was ingegooid.
Toen heeft hij liggen smeken dat ik bij hem bleef heeft huilend om mijn middel gehangen.
Nu zijn we dus weer tot het punt dat ik al mijn spullen heb gepakt en vannacht thuis heb geslapen.
We gaan vanavond of morgen praten hoe we verder gaan, maar gewoon helemaal niemand mag hem.
Niemand vind hem bij mij passen en raar dat hij me nu al nooit meer aanraakt.
Ik weet echt niet wat ik moet doen, een kant wil ik wel verder maar hij wil ook meer vrijheid en door zijn leugens kan ik hem die nu niet geven.
Aan de andere kant is het misschien wel beter als het uit is, omdat het over een maand toch weer hetzelfde is we kunnen beide moeilijk veranderen. We hebben trouwens ook allebei hetzelfde sterrenbeeld en hij is 5 jaar ouder.