Twijfel over veilig vrijen

Hallo! Even een vraagje, vannacht gevreen met mijn vriendje. Van te voren heb ik heb afgetrokken (toen nog zonder condoom). Der kwam wel wat vocht vrij. Hij is niet klaargekomen. Daarna ben ik met mijn eigen handen in de buurt van mijn vagina geweest. Niet erin. We hebben verder wel met condoom gevreeen.

Alleen is het zo dat ik de pil niet slik. Denken jullie dat ik ongewenst zwanger kan zijn hierdoor, door zijn voorvocht? Misschien een wat domme vraag, maar het is wel beter dat ik het vraag. Het was de eerste keer dat we seks hadden met elkaar btw. Ik heb het al aan mijn moeder gevraagd maar zei zij van nee. Ik wil het graag toch nog van andere horen.

Bedankt alvast! X Nova

Absoluut 100% onmogelijk

Nee.
Door dat kleine beetje sperma wat er op jouw handen is achtergebleven kan je echt niet zwanger zijn.
Bedenk je even dat je niet eens 100% zeker zwanger bent als je zonder anticonceptie onveilige seks hebt. Dus de kans dat het in jouw situatie wel zo is is echt onmogelijk.

En de volgende keer (al hoop ik niet dat die komt haha) mag dit in het ben ik zwanger topic bovenaan de pagina.

Algemene topic.