Twijfel over een jongen

Mijn moeder zei laatst tegen mij dat er een jongen was en hij dacht dat ik werkte waar mijn ouders en hij ook werkte maar ik kwam gewoon eventjes winkelen. Mijn moeder zei dat ik er niet werkte en dat ik alleen maar haar dochter ben. Toen noemde hij mij blijkbaar mooi. En nu zocht ik hem op facebook op en hij had zo’n test gedaan (wie is er stiekem verliefd op jou) en toen kwam er een meisje uit en zijn reactie was; tell me more about it. En toen zei hij later in de comments dat het opzich wel iets zou kunnen worden.

Mijn punt is, hoe kom ik ook in contact met hem? Mijn moeder zit steeds vaker te pushen dat ik een vriendje ‘moet’ nemen en ze zit mij ook steeds met jongens te koppelen. Dus misschien was het een leugen. Ik moet er wel even bij zeggen; ik ben best verlegen dus op hem afstappen durf ik niet. Ik weet trouwens ook wel dat het niet meteen betekend dat hij meteen een relatie wil met mij maar ik wil het gewoon eventjes weten.

Update
Ik ging vandaag mijn vader ophalen en toen bleek hij er ook te zijn, wat ik stiekem hoopte. En hij leek geen enkele blik te werpen richting mij en er was nog een meisje waarmee hij wel aan het voetballen was. En hij leek het met haar gewoon leuk te hebben.

• Hij schijnt heel erg aardig te zijn en lief.

Kan dat zonder dat we vrienden zijn? En wat nou als ik af ga…?

Stuur hem geen berichtje. Maar als je hem nog eens ziet zou ik gewoon hoi zeggen en kijken wat er gebeurt.

Dat durf ik wel ja, bedankt. Waarom geen berichtje btw?