twijfel over cadeautjes

Hallo,

aanstaande maandag hebben mijn vriend en ik een jaar een relatie. Hij is 22 en ik ben 17.
In een opwelling kwam ik allerlei leuke cadeautjes tegen voor deze dag en heb uiteindelijk 2 leuke dingen gekocht wat een beetje voor ons samen is.
Nu begin ik alleen een beetje te twijfelen of hij de cadeautjes wel leuk zal vinden.
Natuurlijk zal hij het gebaar leuk vinden maar straks vind ie het niks.
de cadeaus in kwestie zijn; een doosje met het spel ‘Hart vol Erotiek’ (te vinden op internet) hierin zitten allerlei briefjes met erotische opdrachten.
cadeau 2 is een scratch landkaart. Hierop staat de hele wereld en kun je wegkrassen in welke landen je bent geweest.

Natuurlijk kennen jullie mijn vriend niet en weten jullie niet wat hij wel of niet leuk vind, maar als je kijkt naar je eigen vriend of denkt aan jongens in het algemeen. Zouden zij dit dan leuk vinden om te krijgen.

En zou ik het allebei tegelijk geven. Of een cadeautje bewaren voor Valentijns dag of zijn verjaardag (4juni).

Ik weet het is niet een big deal, maar wil graag jullie mening horen.

Groetjes.

Het lijken mij erg leuke cadeautjes voor je vriend. Ik zou zelf één cadeautje geven en de ander bewaren voor de volgende keer.

ja zat zelf ook te denken om er 1 te geven. Het hard met erotiek vond ik ook wel leuk voor valentijn. Maar die opdrachten en het idee van het spel is juist zo leuk om te doen in de kerstvakantie haha. Moeilijk
En de scretch map is ook wel leuk om nu te geven omdat we altijd heel veel plannen maken over reizen en vakantie’s. dit jaar zijn we samen naar zwitserland geweest en volgende zomer willen we een road trip door italie maken. Misschien een leuk idee om er een gedichtje bij te doen ofzo zodat ie het wat beter snapt het cadeau??? of is dat niet leuk?

welk cadeautje vinden jullie het leukst om te geven bij ons 1 jaar samen vieren?

Het erotiek spel! Dat andere cadeau vind ik helemaal niks, maar ja, smaken verschillen.

denk ook dat ik het erotiek spel geef. Voor Valentijnsdag dan iets anders simpels ofzo geurtje of iets zelf gebakken.
En dat ik die landkaart bewaar voor z’n verjaardag (is ook in de buurt van de vakantie) voor erbij. Weet nog niet wat het echte cadeau voor z’n verjaardag word.
Is dat een leuk idee?

Ik heb de scratchkaart voor valentijn aan mijn vriend gegeven dit jaar en hij vond hem helemaal geweldig. Gelijk opgehangen in z’n kamer en landen ‘weggekrast.’ :slightly_smiling_face:

Ik zou die scratchkaart doen, ik vind dat z’n leuk origineel cadeau.(waarschijnlijk omdat ik er nog nooit van heb gehoord). En dat erotieke spel voor Valentijnsdag doen, vind dat niet iets wat je met kerst geeft

ah oke fijn om te horen, word ik toch weer wat zekerder over mijn cadeau.
Denk dat ik dat dan inderdaad bewaar voor valentijn, en dan met een gedichtje erbij ofzo.

ben van plan om nog een massage olie of iets dergelijks bij het erotiek hart te doen en dan leuk in te pakken. Want hij vind het altijd zo fijn als ik over zijn rug kriebel.

het is niet voor kerst he, maar voor ons jaar samen zijn. Met kerst doen we niets bijzonders want dan moeten we allebei werken. Doen ook geen cadeautjes.

Ja nee sorry las het verkeerd. Ik zit zelf al heel erg met kerst in mijn hoofd, maar dan vind ik die kaart nog het leukst

ja nu begin ik toch weer te twijfelen vind het allebei heel leuk om zo snel mogelijk te geven. Maar wil niet allebei tegelijk geven. want dat word wat teveel. Het moet wel een lief idee blijven en niet een overspoeling van cadeautjes worden.
als ik de scretch map geef, doe ik er een gedicht bij (beetje een kerstgedachte) over onze relatie en waarom ik hem die scratchkaart geef.

en als ik het hart geef doe ik er een massage olie en iets in die richting bij.

Daarnaast wil ik ook nog een lekker ontbijt maken maar daar heb ik al ideeën voor. Hij heeft een leuke dag gepland voor ons. Ik weet alleen dat we naar leeuwarden naar serieus request gaan. Meer mocht ik niet weten dus hij heeft nog wel wat verassend gepland aan zijn gedrag te merken.

@ typfoud: het hart was 15 euro en de kaart was 20 euro. Ik vind dat mooier om te verdelen over 2 gelegenheden.
Omdat ik met z’n verjaardag hem ookal dure cadeaus heb gegeven. Hij moet er niet aan gaan wennen dat ik hem zoveel geef dan blijft het niet meer speciaal haha

oja en ik wil nog even een poster ophanger bij die kaart halen.

heb besloten om het erotische hart te geven met wat extra’s erbij. Denk dat dit een leuke invulling zal geven aan onze vakantie.
De scratch map bewaar ik dan voor Valentijnsdag of zijn verjaardag of eventueel een andere bijzonderheid.
Iemand die weet waar je leuke goedkope massage olie en kleine massage apparaten kunt kopen.