Hi meiden,
Ik heb even een ander account gemaakt in verband met herkenning.
Ik schaam me hier best wel voor dat ik dit hier op moet zetten, maar wat tips zou ik wel kunnen gebruiken!
Mijn vriend en ik zijn nu 4 maanden samen. In het begin leek alles perfect : we whatsappte vaak, hadden veel lol en zagen elkaar regelmatig.
Maar dit is de laatste tijd echt niet meer het geval. De laatste keer dat ik mijn vriend zag was drie weken geleden! Ik weet dat we het beide druk hebben maar we wonen redelijk dicht bij elkaar.
Daarnaast vroeg ik een tijdje geleden of ik even langs kon komen omdat ik hem miste. Hij zei dat ie moest oppassen op zijn broertje en geen tijd had voor mij. Dit vond ik raar, ik kan hem toch gewoon helpen met oppassen? Maar ik was onzeker en heb mn mond gehouden
Gisteren vroeg ik aan hem of alles nog goed was tussen ons. Hij antwoordde met : ja, maar we zien elkaar jammergenoeg niet zo vaak. Hier kon ik echt boos om worden. Ik heb meerdere keren geprobeerd met hem af te spreken maar elke keer heeft hij weer wat anders. We spreken nu dus alleen maar af wanneer hem het uitkomt.
Nu twijfel ik heel erg… Ik twijfel aan zijn gevoel voor mij. en ik weet zelf niet meer wat ik ermee aan moet. Ik heb een aantal keer geprobeerd met hem te praten hierover maar hij ontwijkt de gesprekken. Ik zat er zelf aan te denken om een punt achter de relatie te zetten. Maar ik zou zondag met hem en zijn familie naar de efteling gaan. Dit kan ik nu natuurlijk niet zomaar afzeggen. en ik kan ook moeilijk in de efteling zeggen dat ik het niet meer zie zitten met hem. Dus zal ik die dag moeten overleven en daarna met hem praten.
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? en hoe zorg ik ervoor dat ik hem niet kwets?