Twijfel - beste vriend verliefd

Ok , het zit dus zo…
Mijn beste vriend is dus sinds in januari ergens gevoelens voor me gaan krijgen…
We waren op schoolreis en hij zat zo steeds naar me te kijken enzo, ik voelde wel dat hy iets voor me voelde enzo, na een tijdje op die schoolreis werden zijn gevoelens sterker, bij de fuif op het eind WIST ik dat hij me wou vragen maar hij deed het niet ( eigenlijk mss gelukkig want ik weet echt niet wat ik zougezegd hebben)

Maar het is zo , hij is zoooooooooooo kapotlief , zijn smsjes , z’n woorden ALLES … Op het schoolbal een week geleden zat hij me complimentjes te geven & steeds te staren & hij zei superveel dat ie vn me houdt enzo (hij was wel wat zat ) hij heeft zelfs een briefje tussen mn agenda gestoken enzo maar het probleem is dat ik niet echt ‘aantrekking’ voel tot hem… nuja , al z’n woorden doen me wel supergoed & als hy me knuffelt of aanraakt voel ik wel iéts maar ik weet niet echt of ik verliefd ben.
Qua aantrekkingsgevoelens heb ik niet echt , hij is echt niet m’n type, ik weet wel dat uiterlijk niet echt zo belangrijk mag zijn , maar het speelt toch mee…

Sorry voor het lange verhaal, heeft er iemand tips ofzo?
Nu wil hij me ook ‘vergeten’ zegtie en ontloopt hij me xs

Je moet hem sowieso niet aan het lijntje houden. Als je weet dat hij je leuk vind, maar jij niet weet wat je van hem vindt moet je dat tegen hem zeggen, en niet leuk mee gaan doen.
Ik snap ook wel dat hij je wilt vergeten, want jongens willen ook niet gekwest worden. Miss moet je even met hem gaan praten en vertellen hoe je je voelt

Je kan voor hetzelfde geld een superknappe jongen ontmoeten die dom is en hetzelfde karakter heeft als een lamskotelet. Prijs je gelukkig en denk erover na, en hou hem als je hem niet wilt ook niet aan het lijntje.

Ja , ik heb hem al gezegd dat ik niet goed wist wat ik voor hem voel & dat ik eerder denk dat het vriendschappelijk is , daarom is ie me aan het ontlopen enzo…
Ben bang dat ik hem kwijt ben als beste vriend

Je moet niet verliefd op iemand zijn om dat de gelegenheid zich voordoet dat het wederzijds is. Ik bedoel: een vriendin van mij heeft een jongen achter zich aan, hij doet heel lief en is ook wel aardig enzo, dat is het niet, maar hij is helemaal stapelverliefd, en nu probeerd ze hem ook leuk te vinden. Maar zoiets werkt niet, want als die jongen aar niet leuk had gevonden in de 1e plaats, had zij never nooit wat in hem gezien! Maar nu probeerd ze het en dat gaat gewoon niet.

Veel succes! & liefs.

Je bent niet verliefd op een van je beste vrienden, maar hij wel. Dat verhaal ken ik, heel vervelend. Maar als jij hem niet leuk vindt, moet je het niet gaan doen voor hem!
Als ik jou was zou ik hem in een sirieus gesprek, dus niet via msn, of als je net keihard hebt gelachen, dat je hem niet leuk vindt, en dan je hiermee jullie vriendschap niet wil verpesten, en dat het later ook altijd nog kan.
Zo heb ik het in ieder geval op gelost.

Veel succes er nog mee!

Je twijfelt, dat betekent dat je niets met hem moet beginnen.
Als hij je nu ontloopt wil het zeggen dat hij even tijd nodig heeft, als hij eenmaal over je heen is kunnen jullie weer doen alsof het nooit gebeurd is.

Het kan altijd nog dat na een tijdje die aantrekkingskracht toch komt, maar als het er nu nog niet is, moet je er niet op gokken.

ik heb ook zo’n probleem
ik heb vorige dinsdag met mn BESTE vriend gezoend
en het voelde zo goed, en ik denk alleen maar aan hem
maar ik wil ook de vriendschap niet breken.
ik vind hem echt leuk
en hij mij

maar onze vriendscap…

Xx.

Ik heb hetzelfde meegemaakt. Een van m’n beste vrienden bleek al bijna een jaar verliefd op me te zijn, maar hij is nogal verlegen dus ik heb het nooit echt doorgehad. Maar toen kreeg ik ook gevoelens voor hem, en nu hebben we wat =D
Ik vind het eigenlijk heel fijn, want ik ken hem heel goed en hij mij ook en dat vind ik ook wel goed voor een relatie.

Maar ik zou er dus goed over nadenken als ik jou was, en als je echt niets voelt moet je dat gewoon tegen hem zeggen, dan weet hij ook waar hij aan toe is.

Dit is echt zo kort geleden bij mij overkomen!
Voor de vakantie kreeg ik op school zo’n valentijnslolly,
van anoniem. Diezelfde dag (nouja, eigenlijk snachts) kwam ik er dus achter dat het van m’n beste vriend is! Gelukkig vroeg hij geen verkering, maar hij vroeg wel of ik hem leuk vind. Ik voelde me erg tja, onbeschrijfelijk eigenlijk, erg in dubio. De volgende dag heb ik hem proberen te bellen, niet opgenomen, dus maar gesmst dat ik hem wel erg aardig vind, maar niet verliefd op hem ben. Toen smste hij terug (echt zooo lief!) goede vrienden zijn ook zeldzaam. Dus dat is gelukkig goed afgelopen. Vandaag zag ik hem weer en hij deed gewoon normaal tegen mij! Eerlijk zijn zal zijn gedrag misschien veranderen…
Ik steun je in elk geval! Veel succes! :four_leaf_clover:
P.S. Dat uiterlijk, klopt ook wel bij mij…

Goh , een week geleden zei hy dat hij me heeft proberen te vergeten maar dat het niet lukt en zei hij weer dat hij iets voor me voelde, ik heb dan weer hetzelfde gezegd als eerst , dat het nog niet veranderd is enzo… maar…
nu negeert ie me weer en , ik weet niet zeker maar ik denk dat ik toch iets voor hem voel , wanneer ik zn smsjes nog eens lees krijg ik echt zo’n goed gevoel & als ik erover nadenk dan besef ik echt dat het zoooo’n lieve jongen is & datie me best wel gelukkig zou kunnen maken… ik wou het hem vertellen maar toen zei een vn mn beste vriendinnen dat hij nu iemand anders heeft :frowning_face: goh , maakt alles nog wat moeilijker… weet niet meer wat ik moet doen nu. We hebben al sinds maandag niet meer gepraat en hij ontwijkt me echt… ik denk dat ik hem maar moet vergeten , of wat zouden jullie doen? doe anders in bericht op me profiel :slightly_smiling_face: