Ok , het zit dus zo…
Mijn beste vriend is dus sinds in januari ergens gevoelens voor me gaan krijgen…
We waren op schoolreis en hij zat zo steeds naar me te kijken enzo, ik voelde wel dat hy iets voor me voelde enzo, na een tijdje op die schoolreis werden zijn gevoelens sterker, bij de fuif op het eind WIST ik dat hij me wou vragen maar hij deed het niet ( eigenlijk mss gelukkig want ik weet echt niet wat ik zougezegd hebben)
Maar het is zo , hij is zoooooooooooo kapotlief , zijn smsjes , z’n woorden ALLES … Op het schoolbal een week geleden zat hij me complimentjes te geven & steeds te staren & hij zei superveel dat ie vn me houdt enzo (hij was wel wat zat ) hij heeft zelfs een briefje tussen mn agenda gestoken enzo maar het probleem is dat ik niet echt ‘aantrekking’ voel tot hem… nuja , al z’n woorden doen me wel supergoed & als hy me knuffelt of aanraakt voel ik wel iéts maar ik weet niet echt of ik verliefd ben.
Qua aantrekkingsgevoelens heb ik niet echt , hij is echt niet m’n type, ik weet wel dat uiterlijk niet echt zo belangrijk mag zijn , maar het speelt toch mee…
Sorry voor het lange verhaal, heeft er iemand tips ofzo?
Nu wil hij me ook ‘vergeten’ zegtie en ontloopt hij me xs