Twijfel aan mezelf

Hallo allemaal,

Mijn ex maakte het 5 weken geleden uit. Ik was er kapot van…mn eerste liefde, maar niet echte de mooiste relatie. Hij had ook intresse in andere meiden en gesprekken van hem gingen daarin echt te ver. De reden dat hij het uitmaakte was dus ook dat hij na 20maanden weer vrij wilde zijn en verliefd wilde zijn, en geen serieuze relatie wilde. Fijn…heb ik hem daarvoor al die 100 kansen gegeven en hem geprobeerd te vertrouwen terwijl dat totaaal kapot was gemaakt.

Ik was veelste lief voor die gozer, waar hij flink misbruik van maakte, en helaas ik was blind, heel blind…

Nou heb ik altijd al een goeie vriend gehad, waar ik altijd bij terecht kon en al mn gezeur over mn relatie bij kwijt kon.
Toen het uit was kwam hij gelijk naar me toe, gingen leuke dingen doen; hij was er voor me.
Maar nu is hij me heel leuk gaan vinden…
We hadden het al een tijdje erover dat we rustig aan zouden doen, omdat ik gewoon single wilde zijn.

Het is alsof er een wereld voor me open gaat…
Hij wilt me al mee hebben naar feestjes wat mijn ex eigenlijk nooit wilde.
Ik vertrouw hem nu al voor de volle 100% en ik voel iets, liefde…
iets wat ik meer gaf aan mn ex dan hij aan mij…

Ik moet er allemaal zo erg aan wennen…
Al heeft deze totaal niet het uiterlijk waar ik val, het voelt vertrouwd en goed.

alleen soms, zit ik nog met mn ex. Ik mis hem niet, maar het zijn de flashbacks die ik krijg. Hij wilde ook beste vrienden blijven maar hij laat niks van zich horen. Ik zou best goede vrienden met hem willen zijn, maar dan moet het wel van zijn kant komen.

En ik twijfel soms of ik deze lieve, leuke jongen niet pijn ga doen, omdat ik bang ben dat het later misschien niet werkt, pff ik kijk ook veelste ver vooruit…
en een zeur ben enz. omdat mijn ex dat altijd zei. ( mijn ex en ik waren het vaak niet over dingen eens, en dan lag het altijd aan mij )

alleen met deze jongen ben ik het altijd eens en we hebben dezelfde gedachte…

Jullie zullen vast denken; wat twijfel je nou nog.
Maar ik ben gewoon bang dat ik niet alle liefde kan geven aan deze lieve jongen die altijd door meisjes is gedumpt. Ik wil hem gelukkig zien, hij verdiend het beste. ben soms alleen bang dat ik dat niet ben…Al weet ik dat ik een superlieve meid ben die meer aan een ander denkt dan aan zichzelf…

je moet jezelf even tyd geven, alles op een rytje zetten en dan pas beslissingen maken!!

Je hebt hier al een topic over gemaakt? Week geleden ofzo.
Volgens mij is je daar al advies gegeven, namelijk dat je aan jezelf moet denken en niet teveel aan die jongen. Geniet van hem, maar loop niet te hard van stapel als je daar nog niet klaar voor bent.

Ik zou gewoon nog even wachten, dalijk loop je te hard van stapel. En nu zijn jullie het overal mee eens maar je moet je ook bedenken dat je het niet altijd met elkaar eens kan zijn! Als jullie een meningsverschil hebben kan het zijn dat je meteen weer aan je ex denkt en denkt dat deze nieuwe vriend zo ook zal reageren, en daarom zeg je maar dat je het ermee eens bent. Ik heb dit zelf nl ook gehad, nu ben ik er wel weer bovenop maar eerst durfde ik mijn eigen mening niet eens te vertellen door wat er met mijn ex gebeurd is.

Geef jezelf de tijd.

ja deze vriend van mij werd pas ook boos, omdat ik hem ‘‘vergeleek’’ met mn ex.
en mn ex is gwn dominant en egoistisch geweest en heeft de baas over mij gespeeld… en dat zit ook nog bestwel in mijn hoofd…

xvlinder; klopt maar loop er nogsteeds mee…

maar soms vind ik het raar, ik zoen al met die jongen…we voelen elkaar zo tot elkaar toegetrokken en dan zeg ik weer tegen mezelf; doe het nou niet. maar dan zie ik hem en gebeurd het toch… en nee heb er dan ook geen spijt van…

vragen aan hem of hij het erg vind, vaak willen jongens het dan toch wel proberen…

Geef het inderdaad wat tijd. Doe gewoon waar je je goed bij voelt en praat er met hem over dat je het rustig aan wil doen. Zorg wel dat hij altijd weet waar hij aan toe is, veel jongens krijgen snel de verkeerde indruk (spreek uit ervaring). Geef hem dus geen valse hoop.

Nouja heb hem net verteld dat ik toch liever vrienden wil zijn en later dan nog wel kijk. Maar nu is die helemaal teleurgesteld en pissig… omdat hij wel veel om me geeft en me leuk vind en ik hem niet…
ohh vind het zo zielig ;(