tweezerman pincet

heeey !
weet er iemand iets meer over te tweezerman pincetten ?
zijn ze goed ?
heb je er garantie op ofz, ik had gehoord dat je die terug naar het bedrijf stuurt en dan ze hem dan voor je slijpen, en dan terug sturen ??
is dat zo ?
meer info mag er bij !
want ik vind ze best duur…
hier een foto :

http://www.misterquality.nl/upload/products/MrQ2008-00002213-1.jpg

upjee :grinning_face_with_smiling_eyes:

Kom nou liefje … het is maar een pincet. Ik weet er niet veel over, maar zou het zelf echt niet nemen.

Idd. Ik koop ze voor 1 euro, heb hem al 3 jaar <3.

aaaahhahah jaa … dat is dan egt goed voor 1 euro !

het is wel een pincet van 25 euro … en ik wou graag weten of je um kon laten slijpen … dat is mijn grote vraag XD

maar wat is er zo bijzonder aan dan?

dat die duur is XD
neej grapje … dat die misschien heel goed iss :face_with_raised_eyebrow:

Hij lijkt me wel heel fijn! Maar wel erg duur voor een pincet…
En leuke kleurtjes :laughing:
Okee hier heb je niks aan… Upje ^^

mij ook wel !
ik zag er 1 met panterprintt !! :drooling_face:

Uhm… je weet wel dat pincetten van 25 euro geen magische krachten hebben? Het doet nog steeds pijn en je moet hetzelfde doen als dat je met eentje van de kruidvat doet ofzo.

Als je blij word van de vrolijke kleurtjes en er 25 euro voor overhebt. naja… doen?

Het doet nog steeds evenveel pijn.
Als je een goed pincet koopt voor veel minder krijg je ook de haartjes eruit
Het maakt dus echt niet uit. En slijpen zou ook niet echt effect hebben. hoe scherper je pincet is hoe groter de kans dat je haartje breekt als je hem pakt.

volgens mij heb je er voor altijd garantie op, zei mn moeder laatst geloof k.
en ik vind ze echt heel goed. :slightly_smiling_face:

ik zou hem niet kopen hoor. wij hebben thuis een pincet van de kruidvat, en die vind ik al heel goed.

Ze schijnen zo goed te zijn omdat ze heel precies zijn en de haartjes niet afbreken, en dus ideaal voor epileren. Ze zullen wel niet voor niets zo geliefd zijn, maar ik heb geen ervaring met Tweezerman. Ik wil er wel heel graag een.

Verkopen ze die met panter-print in Nederland?
Op de Nederlandse site staat ie niet, maar wel op de Amerikaanse.
Gelukkig gaat m’n vader over een paar dagen naar Amerika, kan hij er een voor me meenemen =D

ik weet ook wel dat het even pijn doet … maar misschien trekken ze btr uit enzoo ! want ik heb meerdere pincetten gehad die iets van 1/2 euro waren … en die trekken ze er niet meer zo goed uitt … daarom vraag ik of deze goed zijn !

Ik heb er 1tje van bourjois. Die is wat duurder dan 1-2 euro, maar werkt wel perfect voor mij. (& het is pink)

anders kan je ook n mailtje naar dat bedrijf sturen en het vragen? :stuck_out_tongue:

moet dat niet in het engels … en ik weet de e-mail niet XD
ik d8 dit is makkelijker :kissing:

Bron: tweezerman.nl

GET THE LOOK

Tweezerman is al jaren wereldwijd dé beautytool van visagisten, modellen en celebrities. Tweezerman is onmisbaar voor een complete beautyroutine van wenkbrauwen en wimpers tot groomingkits voor heren en pedicure- en manicure instrumenten. Het innovatieve karakter van alle producten, de superieure kwaliteit ervan en de garantie maakt het een uniek merk.

Op deze site vind je informatie over de producten van Tweezerman die in Nederland verkrijgbaar zijn. Tevens vind je tips & tricks om je wenkbrauwen en wimpers perfect in model te brengen. Is het tijd dat je pincet geslepen wordt? Geen probleem, we hebben een gratis slijpservice. Wil je weten hoe de pers over Tweezerman denkt? Klik dan op de button “In de media”. Blijf jij graag op de hoogte van alle nieuwe introducties van Tweezerman? Meld je dan gratis aan voor onze nieuwsbrief!

Kortom, dit is een site met boordevol informatie over alle ins en outs van Tweezerman.
You get the look with Tweezerman!

Dus je hebt gewoon helemaal gelijk, als je ze leuk vind gewoon doen!