Tweetdeck probleem!

Hoi meiden!

Ik gebruik al een tijdje tweetdeck voor op de computer, omdat ik dan meldingen krijg van een nieuwe tweet, mijn mentions zijn overzichtelijk, enzovoorts.
Maar nu heb ik een probleempje, ik wilde een tweetdeck account gaan aanmaken,
en ik had alles gewoon ingevuld, er stond dat je wachtwoord ten minste 7 tekens moest zijn, en daar heb ik me ook aan gehouden, toen ik op registreren klikte, stond er dit; Account creation failed: BadPassword (401).
Ik heb meerdere wachtwoorden geprobeerd, ook met cijfers. Maar telkens krijg ik die foutcode, ik heb al op google gezocht, daar is de vraag ook gesteld, maar daar was geen antwoord op gegeven. Nu mijn vraag, heeft een van jullie dit ook gehad? wat hebben jullie toen gedaan? Of weten jullie misschien wat ik moet doen? Alvast bedankt (:

Sorry, ik weet het niet, upje.

Is denk ik gewoon fout bij hun hoor.

Ja daar zat ik ook al aan te denken, maar als iedereen dit heeft, lijkt het me sterk dat ze er niets aan doen, of hebben gedaan…

Het is een fout bij hun een vriendin van mij heeft het ook, word wel opgelost… denk ik?!

Tweetdeck for life!

Maar ik weet het niet, sorry.
Misschien staan ze bijv. niet toe dat je je naam/geboortedatum erin verwerkt, of dat hij hetzelfde is als je andere ww?

een uhh watteh?