tweet gefavoriet

hooii ,

laatst zag ik een leuke jongen enz en had zijn twitter gevonden, dus ik keek beetje zijn tweets maar had perongeluk een gefavoriet en nu ziet hij bij zijn mentions natuurlijk dat ik hem getweet heb. Omg ik schaam me rot. kan ik zorgen dat hij die mention niet meer heeft?
x

de tweet onfavorieten

Als je hem gewoon weer unfavorite dan ziet hij het als het goed is niet meer! Weet ik niet 100% zeker hoor.

ik had hem al geonfavoriet maar dat blijft dan wel bij zijn mentions staan :s
hmm ik heb me twitternaam ookal veranderd maar dat helpt ook niet :frowning_face:

hoe weet je nou dat dat bij zijn mentions staat

omdat ik nog acc van vroeger en had op ingelogt en had toen een tweet favorieten en die weer geunfavoriet van me acc. waar ik nu dan altijd op zit. en stond ook @… heeft tweet een tweet gefavoriet.

Tweet hem gewoon dat je het per ongelijk had gefavoriet. En who the hell cares dat je een tweet favoriet? dat gebeurd continu…

Hoef je je niet voor te schamen hoor, gebeurt iedereen wel is.
En er is nu niks meer aan te veranderen dus ja… Anders voeg je hem nu toe als vriend, kan je meteen een gesprek beginnen met dat je perongeluk zijn tweet gefavoriet had. Wie weet wat voor leuke gesprekken eruit voortkomen. :wink:

Nou het ligt eraan. Als het een tweet van een half jaar geleden was komt dat toch wel behoorlijk stalkerig over :’) Maarja meid, je kan er nu niets meer aan doen. Fuck it, shit happens.