Tweestrijd

Hoi!
Ik heb een groot probleem waarbij ik echt hulp nodig heb. Ik vind al een half jaar lang een jongen heel erg leuk :flushed: . Hij had al snel duidelijk gemaakt dat hij mij niet leuk vond dus daar had ik vrede mee. Ik dacht dat mijn gevoelens voor hem helemaal weg waren, totdat hij een nieuwe vriendin kreeg. Ik was er helemaal kapot van. Toen realiseerde ik me dat ik hem nog wél leuk vind. Het was na een maand uit, en ik merkte dat we closer werden. Nu komt mijn probleem: sinds hij met dat andere meisje ging begon ik closer te worden met zijn beste vriend. Ik weet nu dat die jongen mij leuk vind, en ik vind hem ook wel leuk maar ook die andere jongen.

Ik bedoel de eerste heeft mijn hart 2x gebroken en me heel veel pijn gedaan, maar ik weet dat ik hem nog leuk vind. De ander is heel erg lief maar niet zoals hij.

Help?

Als je dit eerste echt zo leuk vond was je niet voor de 2de gevallen. En wie weet vind de eerste jou nu wel leuk, omdat hij geen vriendin meer heeft. Ik zou gewoon rustig aankijken hoe de situatie gaat lopen en je niet te snel overgeven aan eentje. En buiten dat het zijn 2 vrienden, ik weet niet of ze het leuk gaan vinden als er eentje wat met jou krijgt.

Je zegt dat je met ‘jongen 1’ closer bent geworden nadat het uit is gegaan met zijn ex vriendin, op wat voor een manier bedoel je dit? Wanneer dit puur vriendschappelijk is zou ik hem proberen uit je hoofd te zetten en voor ‘jongen 2’ te gaan, ‘jongen 1’ heeft namelijk duidelijk gemaakt jou niet leuk te vinden. Wanneer je wel duidelijk aan het flirten bent etc met ‘jongen 1’, dan moet je toch echt een keus maken en zo snel mogelijk met de andere jongen afkappen. Wanneer je met beide verder praat en flirt, zal je met geen enkele jongen iets krijgen aangezien het vrienden zijn.

Ga op je gevoel af en ga alleen voor een jongen die je écht leuk vind

Dankjewel! Hier heb ik heel erg veel aan. :slightly_smiling_face:

Ik zou voor de 2e gaan

Lieve Zoey,

Als ik het goed begrijp is er een jongen die jou ontiegelijk leuk vind. Waarom geef je deze arme jongeman niet een kans? Wie weet als je hem beter leert kennen, misschien begin je hem dan steeds leuker te vinden.

Je hebt twee keer al aangeboden aan de eerste jongeman en hij heeft jou twee keer afgewezen. Zijn verlies!

Groet,

Rebecca

Zo erg bedankt allemaal. We hebben afgesproken om samen iets leuk te gaan doen. Jongen 2 :slightly_smiling_face:. Update jongen 1 heeft weer een nieuwe vriendin

XOXO