Tweestrijd

Hai dames,

sinds ongeveer januari heb ik een jongen ontmoet die heel aardig en lief is, noem hem gerust een beetje ‘pietje precies’. Hij is erg verlegen maar ik vind hem wel leuk, ook al hebben we niet echt contact gehad.
Sinds een paar weken terug heb ik nog een jongen ontmoet waar ik meteen contact mee kreeg, kan met hem lachen en het klikt wel, maar het is niet zo dat ik een van de twee super goed ken, het is vooral een beetje ‘uitgaanscontact’. De een is dus heel verlegen, en de ander heeft zijn praatje wel bij zich. Ik vind ze allebei erg leuk en omdat de een veel meer praat neig ik naar hem toe omdat ik niet weet hoe ik met de ander in contact moet komen. De twee jongens kennen elkaar ook en de ‘verlegen’ jongen die heeft mij en die andere jongen ook zien staan en ik kon merken dat die dat niet echt leuk vond… Hij zei ook iets maar dat is te prive… Met de jongen waar mee ik meer praat merk ik ook dat ik daar meer mee flirt… en de verlegen jongen durft gewoon geen contact te zoeken… ik daarin tegen ook niet hoor… maar bij de een gaat het gewoon makkelijker omdat hij een beetje het voortouw pakt en dan praat ik ook makkelijker mee.

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Hebben jullie advies, want ik vind ze allebei wel leuk.

sorry geen ervaring in meerdere jongens die interesse inmij hebben. hahaha
maar hee stille wateren hebben diepe gronden

Oo hier iemand met hetzelfde probleem :bored: Lastig!
Lijstjes maken met alle voordelen en nadelen… ^^
Kijken wie er het beste bij je past… Voor mij zijn stille jongens absoluut niks omdat ik zelf ook stil ben… Helaas zijn die verschillen tussen ‘mijn’ jongens niet zo groot haha…

Sorry, hier heb je niks aan… Succes :sob::muscle:

idd gewoon lijstjes maken, om eerlijk te zijn denk ik dat de verlegen jongen het liefste voor je zal zijn, dat is meestal het geval maar als je idd niet zelf het voortouw kan nemen dan is het misschien toch beter om voor de ander te gaan? Welke relatie heeft meer potentie? dat lijkt me de beste vraag om te stellen aan jezelf

Inderdaad die lijstjes zijn handig.
Als je die stille jongen toch leuker vind zal jij de eerste stap denk ik moeten zetten en misschien dat hij dan wat minder stil is, hij durft het denk ik gewoon niet.
En als je die andere jongen het leukst vind gaat het denk ik vanzelf. Maar let wel op dat je die stiulle jongen niet kwetst.
goodluck!

Doe wat het beste voelt en volg je hart. :slightly_smiling_face: Jij geeft zelf al aan dat jij beiden niet zo goed kent, wij kennen ze ook niet. Leer beiden beter kennen en neem dan een besluit. Als ik nu een advies zou moeten geven, zou ik zeggen de jongen die het meeste praat. Dat is toch wel iets wat essentieel is in een relatie. :stuck_out_tongue:

Een jongen die praatjes heeft en sociaal goed ligt kan voordelen hebben.
Als zijn praatjes maar niet te populair zijn of te betweterig, dan heb ik er niks aan.

Een verlegen jongen moet misschien over de streep worden getrokken door iemand zoals jij.
Als hij zich veilig en vertrouwt voelt, kan je misschien wel de meest fantastische gesprekken voeren.

Het is lastig omdat je ze beide niet goed genoeg kent.
Je zou dus met beide een keer op date kunnen gaan en naderhand je ‘klik’ gevoel achterna kunnen gaan.
Als de verlegen jongen je nu geen fijne indruk geeft, dan is hij niet de geschikte jongen. Als de praat jongen je nu beter ligt, dan is je keuze eigenlijk al gemaakt.
Het ligt er allemaal aan waar jij in wilt investeren.

Haha, dat is zeker waar. Maar het is niet zo dat degene die meer praat ‘arrogant’ is, hij is namelijk ook heel aardig.

Maken jullie overigens echt lijstjes met voor- en nadelen?

Nooit gedaan, maar ik ben al 8 jaar met dezelfde dus ja. :flushed:

Same here! Het was een half jaartje uit met mijn ex en ik ontmoette een leuke jongen (relatie in zicht;)) alleen hij is ook verlegen. Nu is de relatie tussen mijn ex en zijn vriendinnetje uit en vinden wij elkaar toch ook nog wel erg leuk, afgelopen week 2 keer gedate. Nu weet ik ook niet welke ik moet kiezen!

toch een tip voor jou : Follow your heart! Als jij je bij de spraakzame jongen beter voelt moet je voor hem gaan! succes!

Ik heb hetzelfde probleem gehad, de ‘vlotte’ jongen verklaarde nadat ik hem 2 keer had gezien al de liefde. De verlegen jongen probeerde wel gesprekken met me te voeren maar die liepen de hele tijd vast.

Ik denk dat mijn tip is om te proberen contact met beide te houden, en ze beter leren kennen (ik weet niet hoelang je ze kent?). Uiteindelijk kom je er misschien achter dat een van de twee toch niks voor jou is, of allebij niet. Dat laatste was bij mij het geval en als ik nu terug kijk ben ik heel blij dat ik geen beslissing heb gemaakt. Waarschijnlijk is het bij jou ook gewoon een kwestie van tijd voordat je erachter komt dat je een leuker vind dan de ander.
Moeilijke keuze, though