Tweepersoonsbed

Heyhey,
Ik word dus binnenkort 15 en ik wil graag een tweepersoonsbed voor mn verjaardag. Ik heb geen vriendje en ik ben ook nooit alleen met een jongen thuis.

Mn ouders zeggen dus dat ik geen goede argumenten heb voor een tweepersoonsbed en ik wik het heel graag! Weet iemand iets waardoor ik het misschien wel mag? ^^

Ps. Mn ouders weten dat ik niet gelijk ga liggen wippen met de eerste de beste jongen die langskomt

xxx

Waarom moet je een tweepersoonbed hebben om te wippen :flushed:

Waarom wil je een 2persoonsbed? Dat is dan toch je reden/argument? :’)

Ja precies waarom wil je er een. Wij kunnen geen argumenten voor je verzinnen, dat moet je zelf doen. We kunnen hooguit helpen met de manier waarop je het vertelt.

Omdat het heerlijk slaapt en je veel meer plek hebt? In een eenpersoonsbed kun je ook neuken.

Als je zelf niet meer kunt bedenken dan “ik wil het” denk ik niet dat je je ouders zal overtuigen. Je huidige bed zal hoogstwaarschijnlijk nog gewoon goed zijn, een 2persoonsbed is duur, en waarom een nieuwer model fiets kopen als de oude nog rijdt?
Als je echt graag een 2-persoonsbed wilt kom dan met goede argumenten, en stel voor een deel mee te betalen, want een goed bed is niet goedkoop.
Ik heb mijn 2-persoonsbed gekocht toen ik het huis uit ging, vond het daarvoor niet echt nodig. Tuurlijk leek het me wel leuker, lekker de ruimte, maar je kan niet alles hebben

Nu ik een tweepersoonsbed ben gewend, al slaap ik doordeweeks alleen, wil ik echt niet meer terug.
Maar goed, ik nam gewoon het bed over van m’n zus die op haar zelf ging.
De reden die ik kan bedenken, is gewoon omdat het heerlijk is. Gezien ik nog al draai in m’n slaap en niet uit bed dondert :grinning_face_with_smiling_eyes:

Dat is niet raar, daar denken de meeste mensen (lees: ouders met een tienerdochter) meteen aan als ze horen dat ze een tweepersoonsbed wil.

Ik zou ook een tweepersoonsbed willen. Mijn argument is gewoon dat ik het heerlijk zou vinden om zoveel ruimte te hebben om te kunnen liggen.
Btw :wink: its your birthday, zou dat niet argument genoeg moeten zijn? =D

en vriendinnen kunnen blijven logeren zonder te slepen met matrassen? tenminste, dat soort rituelen moet ik altijd verrichten als er een vriendin blijft slapen.

Ik had zelf ook geen behoefte aan een tweepersoonsbed toen ik nog geen vriend had, dus dat snap ik wel. Sinds ik wel een vriend heb wil ik er een, maar mn eenpersoonsbed doet het ook prima, en daar kan je ook met zn 2en in slapen. Ik heb er nu pas 1 gekocht omdat ik op kamers ga, mn ouders gingen er echt geen een voor mij kopen haha weet je hoe duur die dingen zijn…

Als je er toch graag een wilt… Zeggen dat je veel rolt in je slaap? Dat je vriendinnen dan geen luchtbed mee hoeven te nemen? Dat je er later toch 1 zelf gaat kopen? Ik weet het echt niet haha.

Je kunt ook een twijfelaar nemen.
Misschien gaan je ouders daar wel mee akkoord?

Je kunt zegen dat je het gewoon fijner vind om een groter bed te hebben, om lekker in rond te draaien enzo. Of dat als er een vriendin blijft slapen, je niet een heel nieuw bed hoeft op te maken, maar dat ze dan bij jou in bed kan slapen.

wat mijn argument waren (ik had een hoogslaper):

1. als ik een eenpersoonsbed krijg zal ik over een jaar weer zeuren over een tweepersoonsbed
  2. Als vriendinnen blijven slapen is het makkelijker, omdat we dan geen bed meer hoeven op te blazen.
  3. Ik heb een goed rapport.
  4. Het is een goede investering, als ik op kamers ga hoef ik geen ander bed te kopen.
  5. ik slaap heel onrustig en met een eenpersoonsbed val ik steeds van mijn bed af.

wat ook hielp: ik vroeg eerst om een twijfelaar (120x200) (want dan geloven je ouders misschien dat je meer ruimte nodig hebt) en toen we in de winkel waren kwamen we erachter dat een 140x200 niet zoveel duurder was en kreeg ik een 140x200.

en volhouden, ik heb iets van 7 maanden gezeurd en je kan ook een paar keer expres uit je bed vallen om je punt duidelijk te maken?

Ik zie geen reden waarom je er een nodig hebt en zeuren helpt niet (bij mijn ouders in ieder geval). Je zal het moeten accepteren als het niet mag. En anders zelf voor sparen

Ik heb gewoon een tweepersoons bed gekregen omdat het nodig was. En nee, ik heb geen relatie of wat dan ook. Ik wil niet meer zonder en ik hou gewoon van breed liggen.

Je kan anders ook kijken naar zo’n uitschuifbed?

Oh god, ik kan echt niet in een eenpersoonsbed slapen met mijn vriend, haha. We bewegen allebei te veel en hij is een broeikas.