Tweelingen gezocht!

Heyyyy girls!!

Mijn tweelingzus en ik houden ons profielwerkstuk over tweelingonderzoek. Voor ons onderzoek hebben we nog tweelingen nodig dus ik vroeg me af of hier misschien tweelingen zijn die ons hiermee wilt helpen! Het maakt niet uit of jullie eeneiig of twee-eiig zijn, we kunnen ze allemaal gebruiken.

Het gaat om twee korte IQ-testjes (eentje van 10 vragen en eentje van 15 vragen), een kort spelletje waarmee je reactiesnelheid wordt gemeten en iets van 6 algemene vragen naar je lengte, leeftijd enz. Het duurt ongeveer 15 minuten. In het onderzoek staat alles goed uitgelegd en het blijft anoniem.

Het is wel belangrijk dat beide leden van de tweeling het onderzoek doet, maar ik denk dat dat wel vanzelfsprekend is :slightly_smiling_face: We moeten het profielwerkstuk 12 december inleveren, dus we ontvangen de onderzoeken graag uiterlijk 7 december.

ALS JE ZELF NOG EEN TWEELING KENT, STUUR DIT DAN ASJEBLIEFT NAAR ZE TOE ZODAT WE ZOVEEL MOGELIJK DEELNEMERS HEBBEN

Je kunt me het e-mailadres van jezelf of je tweeling opsturen in een (priv├ę)berichtje.

Super bedankt alvast voor iedereen die meehelpt of meedenkt! :hugs: