hee .
dit klinkt misschien heeel raar hoor maar ik weet echt niet wat ik moet doen.
er zit bij mij op school dus een tweeling, en ze lijken verschrikkelijk veel op elkaar, van binnen én van buiten.
ze hebben echt precies dezelfde humor, stem, lichaam, gezicht, echt gewoon álles.
maar nou is m’n probleem dus dat ik echt gevoelens voor ze heb, voor alletwee.
ik weet nou echt niet wat ik moet doen
ik voel echt iets voor alletwee.
iemand tips?
xx’
dat is lastig situatie hebben zelfde karakter of iets wat anders is
ze hebben echt alles hetzelfde, soms kan ik ze niet eens uit elkaar houden terwijl ik daar toch best wel goed in ben bij tweelingen. het is echt vervelend. misschien moet ik ze alletwee loslaten. ):
Ze zullen echt niet hetzelfde karakter hebben. Als je met ze praat kom je vanzelf verschillen tegen en dan merk je vanzelf wel wie je het leukst van hun 2 vind.
er is maar 1 ding anders aan ze .
de 1 is groter en gespierder. xd
@warningSign
ik praaat echt heeel vaak met ze.
maar ze hebben echt precies dezelfde humor, ik merk echt geen verschillen qua karakter.
oke ik heb 1 verschil gevonden.
de 1 houdt van wiskunde en de andere niet whahah ;p
En voelen ze ook alle twee wat voor jou dan?
lastige situatie inderdaad :’)
@merveille
ja volgens mij wel.
ik vind nu inderdaad best wel veel verschillen .
de een is heel eigendunk,
stuurt ie een foto;
zeg ik: wajoo jij bent gespierd !
zegt ie: weet ik.
‘-’
Tsja, met dus best wel veel verschillen, kun je gewoon kiezen welk karakter jou het meeste aanspreekt, waar jij het liefste mee omgaat
lijkt me
volgens mij word ik gewoon een beetje te snel verliefd.
als een jongen zegt: schatje’ ofzoiets, dan vind ik hem gelijk al een stuk leuker.
nu ik er zo over na denk vind ik ze helemaal niet leuk.
ze hebben alletwee bijna net zo lang haar als ik. en ik heb haar tot over me schouders,
dan was mijn keuze snel gemaakt x’] (en dan bedoel ik dus die andere)
Ik zou het laten als ze jou allebei leuk vinden.
Dan ga je ruzie stoken tussen een tweeling.
Ik vind je een beetje zielig en wanhopig overkomen…
een beetje boel.
Mijn vriend is ook onderdeel van een tweeling. Heel veel mensen kunnen ze niet uit elkaar houden, ik wel.
Toch hebben ze ook heel verschillende interesses en denken ze over bepaalde dingen totaal tegenovergesteld.
Ik zou daar dus achter proberen te komen, want je kunt wel zeggen dat ze dezelfde humor hebben, maar staan ze ook op dezelfde manier in het leven? Daar gaat het uiteindelijk om.
Bij mij duurde het trouwens 4,5 maand voordat er echt wat gebeurde, we spraken sowieso altijd met z’n drieën af (heel gezellig, maar 1 op 1 is beter) tot de ene (mijn vriend dus) toegaf dat hij meer voor me voelde.
Bij de andere was dat overigens ook het geval, dus ik raad je aan om je aandacht op één van de twee te richten zodra je voorkeur duidelijk is, en helemaal voor hem te gaan!
Ook al heb ik er nu soms nog wel moeite mee, dat ik me schuldig voel, maar die jongen komt er wel overheen (;
En dat zal 'ie ook wel moeten, want hij hoort zijn broer het gewoon te gunnen.
Ga een keer los van elkaar op date.
misschien val je eerder voor de aandacht, dan dat je die persoon echt leuk vindt. laat maar lopen, en als het zover is kom je de jongen tegen die je echt leuk vindt, en niet alleen leuk omdat hij zegt ‘liefje’ of whatever.
^'k denk ook dat ze valt voor de aandacht, want ze heeft haar gedacht wel heeeel snel veranderd