Tweeling?!

Heey meiden! Toen ik een aantal weken geleden naar het Frans lokaal liep merkte ik op dat een (hele knappe,Leuke!) jongen naar me keek. Toen ik terug keek lachte hij naar me en sindsdien kijken we steeds naar elkaar als we elkaar zien. Ik weet wie hij is, waar hij woont, hoe oud hij is en dat soort standaard dingetjes maar echt contact maken en op hem af stappen durf ik niet:/. Nu liep ik gisteren door de aula en (dacht) hem te zien staan, toen ik naar de kantine liep om een broodje te halen stond hij ineens naast me maar toen ik naar de plek keek waar hij stond stond hij er ook (snappen jullie het nog?) ik was nogaal verbaasd en" freaked out " omdat ik hem “dubbel” zag maar wist ik naar even langer te kijken dat de jongen die naast me stond bij de kantine De “echte” jongen was. Hij is volgens mij geen tweeling maar ik snap het niet meer, ben ik zo met hem bezig dat ik hen ineens overal ga zien of is er echt nog een andere jongen die zoveel op hem lijkt?! Ik kan ze na langer kijken wel uit elkaar halen😂 maar hoe maak ik hem duidelijk dat ik hem wel zie zitten

Ga een keer ‘toevallig’ naast hem staan in de kantine, voeg hem toe op fb als jullie dat hebben