Tweeling

Hey!
Ik heb advies nodig… Ik ken een tweeling en ik vind ze allebei wel leuk en ik had ook het idee dat ze mij ook wel zagen zitten. Ik kwam een tijdje geleden aan de praat met een van de twee en het klikte erg goed. We appten elke dag en praatten wel eens met elkaar op school. We hebben gezoend toen we een keer samen op stap waren. Daarna ging alles normaal verder. We appten dagelijks en ik vond hem steeds leuker, alleen opeens vertelde hij mij dat hij een ander meisje leuk vond, terwijl hij wist hoe leuk ik hem vond. Alleen hij dacht dat ik nooit serieus was, omdat ik nogal sarcastisch ben. Ik had vaak het idee dat hij mij jaloers probeerde te maken met dat andere meisje . Twee weken geleden ging ik weer op stap en ik had aardig wat gedronken. Ik stond opeens met zijn tweelingbroer te praten , ik weet niet meer waarom. Ik ben toen even met hem de zaak uitgegaan en toen heeft hij mij gezoend en dat terwijl hij wist dat ik ook met zijn broer gezoend heb… We hebben beide besloten om onze mond te houden, maar ik vind het toch wel moeilijk aangezien ik nog steeds elke dag contact heb met de eerste… Wat moet ik nu doen?

Uh nouja die eerste heeft je gezegd dat hij iemand anders leuk vind. Dat geeft jou gewoon het ‘recht’ om het eventueel aan te leggen met een ander hoor, al is dat zijn broer haha.

Het kan best hoor. Alleen moet je hem niet laten denken dat je hem leuk vind omdat hij ‘hetzelfde’ is als zijn tweelingbroer. Ik ben ook 1 van een 1eiige tweeling en hoor ook maar al te vaak dat ik samen met mijn tweeling zusje 1 ben. Dat is natuurlijk niet zo want we zijn beide aparte personen, als het wat word tussen jou en zijn broer, laat hem dan merken dat je om hem geeft als de persoon als hij zelf is. En niet dat hij degene is die op ‘de andere lijkt’, want dan komt het snel over als tweede keus :sunglasses: verder kan het prima hoor, hij heeft gezoend met jou en vind een ander leuk, dan heb jij ook het recht om met een ander te gaan, al is het zijn tweeling broer :stuck_out_tongue:

Ik vind het eerlijk gezegt best gek, dat als je de een niet kan krijgen, je overstapt naar de tweelingbroer. Maar oké, that’s me.
En ik snap ook niet dat die tweelingbroer dat wil. Hij is toch wel 2e keus. Tenminste, zo zie ik dat.

Hmm, ik ben zelf ook tweeling en ik zou het niet bepaald leuk vinden als iemand eerst met mij zou zoenen en vervolgens naar m’n zus zou gaan, of andersom :’).

Maargoed, dat moet die jongen met z’n eigen broer overleggen en jullie moeten er samen uitkomen. Kijk er in ieder geval niet raar van op als die broer het niet leuk vindt.