Tweejarig meisje verdronken in bak water

[b] Zaandijk - Vrijdagavond is een peuter van twee verdronken in de tuin van haar huis.

Het meisje was in de tuin aan het spelen en viel in een bak met water. Het huis staat aan de Tuinkade in Zaandijk.

Of de ouders op het moment van het ongeluk thuis waren wil de politie niet zeggen zo meldt RTVNH.

De ambulance en traumahelikopter kwamen ter plaatse. Personeel heeft het meisje geprobeerd te reanimeren.

Onder politiebegeleiding is de peuter naar een ziekenhuis in Zaandam gebracht. Hier is ze iets later overleden.[/b]

Zo erg… ik woon er tegenover. opeens kwamen er 3 politie auto’s en 2 ambulances en een trauma helikopter… zonder dat je weet wat er aan de hand is enzo… en dan lees je dat er een meisje is verdronken gewoon in de achtertuin…

Nog 1 ? Hier is er een 2 jarig meisje verdronken in het water achter hun huis :.
Ik vind het echt erg …

Awww… :’|
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken.

Erg onverantwoordelijke ouders dan hé?

Woo erg ja, vooral omdat het zo dichtbij is dan, en die ouders ook echt stom hoor dat ze niet in de buurt waren. bah hekel aan die ouders.

Nooit een bak water in de tuin hebben dan…

En dat die ouders haar dan gewoon naar buiten laten zonder enig toezicht!
Ze hadden haar op z’n minst in huis moeten houden (al kunnen daar ook ongelukken gebeuren).

Kan gebeuren.

Kan gebeuren klinkt zo … alsof het een klein ongelukje is.
Er is hier een klein onschuldig meisje aan overleden hoor! :c

hier is ooit een klein jongetje verdronken, de ouders lette de hele tijd goed op, keken heel even de andere kant op… weg jongetje, meteen gaan zoeken, later terug gevonden in een meertje…

hoe verschrikkelijk dit ook is, soms kun je de schuld niet op de ouders schuiven…
Als je zelf kinderen krijgt zul je merken dat er al hele grote ongelukken kunnen gebeuren als je ook maar even met je ogen knippert

wat erg :open_mouth:
kinderen in water, hoe klein die bak ook is, is altijd gevaarlijk

Ik vind dat die ouders er op hadden moeten letten, echt hoor. Hoe stom kun je zijn. Arm meisje.

o mijn god, gewoon in de achtertuin wat zielig :frowning_face:(

hoezo ‘of ze thuis waren’, je laat je kind van 2 toch niet alleen thuis? xD

het is wel heel makkelijk om dat te denken idd, je denkt dat die ouders er niet om geven ofzo? Een ongeluk kan altijd gebeuren.

Precies. Wat is er mis met jullie? Ik denk nu echt wel dat oordelen en beschuldigingen van pubers zonder kinderen het laatste is wat die ouders nodig hebben, na een tragische dood van hun dochter. Je kind zonder toezicht buiten laten lopen? Alsof jij dat vroeger nooit gedaan hebt? Waren jouw ouders 24/7 bij jou?
God, wat begin ik een hekel te krijgen aan girlscene. Mensen lopen hier echt te oordelen zonder erbij na te denken.
Daarom dat Telegraaf en Het Laatste Nieuws zoveel lezers hebben waarschijnlijk

wtf? alsof het niets is.

ahw heel erg zielig voor de ouders & familie :frowning_face:(((((

Hier ben ik het mee eens.

Ik ben het bijna helemaal met je eens, maar wat doe je hier nog als je er een hekel aan begint te krijgen?

^Omdat iemand ze toch moet dwingen wat beter na te denken :’)
Nee, er zijn hier natuurlijk nog genoeg mensen die wel deftig nadenken. Ik heb sowieso ook vrienden die dat soort hersenloze beschuldigingen uiten en daar heb ik ook een hekel aan. Betekent niet dat ze voor de rest geen goede vrienden zijn natuurlijk.