Tweee gezichten, hoe los ik dit op???

vraag!!

Sinds kort ben ik met een jongen aan het whatsappen en aan het daten. Alleen ik volg er niks meer van, want in het echt is hij super lief en ideaal en heb echt wel het idee dat hij me meer dan leuk vind. Alleen via whatsapp is hij heel kort af en een man van weinig woorden. En door die gesprekken via whatsapp heb ik juist het idee dat er helemaal nergens sprake van is… VERWARREND!

Wat moet ik doen? Hoe pak ik dit aan?

Alvast bedankt voor de tips & hulp!!!

Misschien kan hij zijn gedachten enzo niet goed verwoorden via sms/whatsapp en is ie daarom zo kortaf? Niet zo raar vind ik.

Het is een jongen. Wss boeit whatsappen hem gewoon geen flikker. Net zoals bijna alle jongens.

Ik heb precies hetzelfde!

Ik weet eigenlijk wel dat het gewoon is omdat het jongens inderdaad niet interesseert om te whatsappen, maar toch voelt het kut.

Zo zijn alle jongens op Whatsapp, je zal er mee moeten leven.

De meeste jongens zijn zo op whatsapp.

Je oordeelt over iemand omdat ie kortaf is op een app :’)

Het is een bekend verhaal, het laat je twijfelen over zijn gevoelens voor jou. Maar wees in ieder geval blij dat het niet anders om is. Als hij in het echt ook zo tegen je zou doen zou je er niet gelukkig van worden. Praat anders eens een keertje met hem face to face en vertel hoe je je voelt. Als hij echt om je geeft zal hij je begrijpen en naar je luisteren.

Mag hierin

http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/het-officiele-jongens-whatsapp-topic-289997.0.html