Tweedehansscooter voor 200 euro

Hoi!

Ben dringend op zoek naar een scooter en nu heb ik er een voor 200 gevonden. Eem tweedehandsje… heb verder niet veel ervaring hiermee. Is dit een beetje een normaal bedrag? Niet dat ik een kat in de zak koop ofzo. Hij is van 2008 en heeft ap wat op de km teller staan.

Iemand tips waar ik op moet letten?

Ik weet er ook niet heel veel van, maar ik zou als ik jou was even vragen wanneer de onderdelen voor het laatst zijn vervangen. Ik heb namelijk ook een tweedehands scooter gekocht, dit was een vespa, en darvan heb ik soms wel wat onderdelen moeten vervangen, en de prijs daarvan kan hoger worden dan de prijs van die 200 euro scooter.
Ik vind 200 wel heel weinig aangezien de goedkoopste nieuw ongeveer 1000 zijn, dus ik zou echt even checken of hij niet binnenkort uit elkaar valt.
Controleer ook even of ze hem hebben opgevoerd of niet, zodat je niet straks opeens een boete krijgt bij een controle. Kijk ook naar het profiel van de wielen, hoe diep dat nog is.
Ohja en check van welk merk het is. Want als ze hem zo goedkoop verkopen en hij is 8 jaar geleden gemaakt, zou ik wel checken of het merk oke is aangezien 8 jaar wel lang is voor een goedkope scooter.
Persoonlijk zou ik dit te goedkoop vinden voor een scooter en er geen vetrouwen in hebben. Misschien kan je beter kijken bij een scooterzaak? Ik heb de mijne ook van een scooterzaak. Dan heb je tenminste een garantie dat die oke is en kan je er altijd weer heen als er iets is. Ik stond namelijk een paar keer ergens met mijn scooter die niet meer verder wou en toen konden zij hem afhalen met het busje, wat wel heel handig is.

Ja via marktplaats

Het merk is Kymco

Ik zou iemand meenemen die er verstand van heeft, het is het altijd wel waard om even te gaan kijken naar de scooter.

Ja ik ken dus niemand die er verstand van heeft haha.

Ik ga wel langs om te kijken maar twijfel gewoon heel erg wil niet dat de scooter straks uit elkaar valt.

Heb ook niet veel geld te besteden