Tweedehands haute couture in den haag?

Weet iemand misschien een winkel die dit verkoopt voor leuke prijzen? Of anders misschien in een andere plaats, van merken zoals chanel, dior enzo :grinning:

Geen idee, misschien googelen?

Ja, heb ik al gedaan, maar ik kan niks vinden…

Op froufrous.nl staan vaak leuke tweedehands maar ook nieuwe dingen, ook van Dior en Chanel (Hele mooie pumps daarvan trouwens, maar 37 voor ¤290. Had ze gekocht als ze niet te klein waren)

Deze?

http://www.froufrous.nl/producten/2010/04/V00924_Chanel_sandalen_navy_blue_1.jpg

Die zijn idd prachtig.

Wat vind jij een leuke prijs?

Ik denk dat je dan trouwens beter internet kan afspeuren, den haag lijkt me nou niet dé stad voor vintage couture, dat is meestal zó gewild dat het soms nog duurder is als het nieuw kostte.

Wat vind jij een leuke prijs?

Ik denk dat je dan trouwens beter internet kan afspeuren, den haag lijkt me nou niet dé stad voor vintage couture, dat is meestal zó gewild dat het soms nog duurder is als het nieuw kostte.

vintage designer is meestal nog duurder dan de nieuwe collecties, haha. Dus good luck ermee, en laat het weten als je een leuk plekje vindt!

Vintage is inderdaad vaak duurder als de huidige collecties, omdat het collector’s items zijn geworden. Kun je beter niet doen…