Hey iedereen!
Ik ben aan t twijfelen of ik nog één gaatje zo bijschieten aan mijn rechter/linker oor. Maar weet niet zeker. Wat vinden jullie mooi? Gewoon één gaatje in elk oor of nog een gaatje erbij?
Eeh…
Moet je helemaal zelf weten.
Maakt toch niet uit? En als je het niet meer mooi vindt, dan laat je hem gewoon dichtgroeien, het is namelijk niks permanents. (;
^ Die groeit niet zo snel dicht hoor! M’n vader heeft er eentje gehad op z’n 18e en hij is nu 45, en er kan nog steeds een oorbel doorheen…
Oohw, bij mij groeien ze zo dicht als ik er lange tijd (1 of 2 maanden) niks in doe. Maar anders valt het ook niet op. Ten minste, ik denk niet dat mensen naar je oren gaan zitten staren, zien dat je nog een tweede gaatje hebt die je aan het dichtgroeien bent en je daar op gaan beoordelen. (;
zelf vind ik een tweede oorgaatje heel erg leuk, ik wil er zelf ook een (of twee) haha
maar je moet het wel zelf weten!
Ik persoonlijk zou het doen.
Ik draag eigenlijk altijd knopjes in mijn tweede gaatjes en vind het heel leuk uitzien met hanger in het onderste.
Verder zou ik het wel in beide doen.
Gewoon doen, aan beide oren. Als je het niks vind, laat je het gewoon dichtgroeien.
Ik vind het zelf heel leuk om m’n knopje in m’n tweede gaatje te matchen met m’n oorbel in m’n eerste gaatje. Als je daar geen zin in hebt, zou ik het niet doen.
Maar als ik het zou laten dichtgroeien, dan hou ik er toch een litteken van over ?
Zoals ik al zei:
Oohw, bij mij groeien ze zo dicht als ik er lange tijd (1 of 2 maanden) niks in doe. Maar anders valt het ook niet op. Ten minste, ik denk niet dat mensen naar je oren gaan zitten staren, zien dat je nog een tweede gaatje hebt die je aan het dichtgroeien bent en je daar op gaan beoordelen. (;
Ik heb zelf in beide oren twee gaatjes maar ik doe echt nooit oorbellen in de tweede gaatjes. Heb er verder geen spijt van of zo, want het valt niet echt op. Maar het is wel ‘zonde’ want ik gebruik ze nooit.
Ik heb beslist dat ik het ga doen
Ik twijfel dus ook …
Ik heb nu 12mm tunnels en heb niet hele grote oren.
Er is eventueel nog wel plaats in me oor voor een tweede gaatje maar ik twijfel --’ ik mis me oorbellen soms best XD
Tips?
Ik heb ook best kleine oren maar ik ga ook gewoon een 2e gaatje nemen
Dan kun je leuk combineren met een knopje en een hanger
xxx
@ oxellsnor ik heb het ook, soms gewoon de nijging om me tunnel eruit te gooien en oorbellen in te doen. Daarom vind ik mijn tweede gaatje zo handig al ziet het er met hangers wel stom uit. Sommige mensen hebben ook een gaatje voor hun gat.
@ LaFashionchick ,
Ik ga toch even zeuren Lees dit nog even door: http://www.piercingforum.nl/viewtopic.php?f=34&t=364
@demure:
De gevolgen die er kunnen zijn weet ik wel als je een oorbel laat schieten hoor
Dat risico neem je wel als je een gaatje laat schieten!
Maar was daarover niet echt aan t twijfelen…
Het is gewoon ga ik het blijven mooi vinden ?
Dat vraag ik me af , maar ja dat kan ik pas weten als ik het heb laten schieten.
waarom laat je het dan niet piercen? maar ik denk als je 1 gaatje mooi vind je er twee ook wel mooi vind hoor :’).
Gewoon doen hoor. :’)
Ik heb ook 2 gaatjes in elk oor. Staat leuk hoor en leuk te combineren en alles.
En als je het uiteindelijk niet zo leuk vind dan kan je het gewoon weer dicht laten groeien. (:
Ik heb aan 1 oor 3 gaatjes op een rij en nog een bovenin, en aan de andere oor 2 gaatjes naast elkaar
ik heb aan beide kanten 3 gaatjes maar draag alleen de eerste, als je twijfelt zou ik het gewoon doen, bij mij groeien ze niet dicht, maar het is toch helemaal niet opvallend als je ze niet draagt? er zit alleen een klein puntje…