tweede keer seks zelfde jongen zonder comdoom niet erg?

Ik heb op vakantie een jongen leren kennen en daar had ik seks mee zonder condoom. Dom dom dom. Maar toen hoorde ik van vriendinnen dat het de tweede keer dan nietmeer erg is omdat het kwaad al verschied is.
Is dat zo? Want ik heb later die week nog seks zonder condoom met hem gehad.
X

(Dit gaat om soa’s, ik ben aan de pil. )

Que?

Stel, jouw ouders hebben 1e keer seks en krijgen jou, zou volgens deze beredenering nooit meer een broertje of zusje geboren kunnen worden.
Dus.

Doe maar een zwangerschapstest en neem voortaan je verantwoordelijkheid.

Thafuq is dat voor onzin?
Ook de 2e keer kan je gewoon nog een soa oplopen of zwanger raken.

Wtf. Ten eerste is het niet zeker dat je na de eerste keer gelijk een soa hebt of zwanger bent, en ten tweede bestaat bij elke keer even veel kans. Beter nadenken.

Wat is er tegenwoordig mis met een condoom? --"

Als jij 1x onveilige seks met iemand heb is de kans dat jij een soa overneemt helemaal niet zo groot, maar hoe vaker je dus onveilig seks hebt hoe groter de kans is dat je de soa wel hebt overgenomen.
Je vriendinnetjes kletsen dus uit hun nek.

haha jammer dat je beginpost eerst niet duidelijk was maar ik begrijp dat het niet omzwangerschap gaat maar om een soa :stuck_out_tongue:

maar je hoeft niet gelijk de eerste keer een soa te krijgen, juist door een 2e keer te doen maak je nog een kans om het te krijgen, niet slim dus. Ik zou maar een soa test doen ofzo…

‘Dom dom dom’
Komt me bekend voor :’)

Antwoord lijkt me duidelijk. slotje.