Tweede gesprek bij Ah to Go

hoi,
ik heb afgelopen vrijdag een gesprek gehad bij ah to go. het ging slechter dan ik gehoopt had maar ik krijg een tweede gesprek. ze zei dat het een standaard procedure was om een tweede gesprek te krijgen maar ik twijfel of dit wel echt zo is. omdat de jongen voor mij wel aangenomen is die dag. Weet iemand of het waar is dat je een tweede gesprek hebt bij de ah to go?

Geen idee of dat klopt. Maar dit kan je beter vragen in het bijbaantjestopic :wink:

Ik denk dat het niet negatief is, anders hadden ze toch allang gezegd dat je niet was aangenomen. Ik heb bij de gewone ah gesolliciteerd en daar werd ik meteen aangenomen, maar het is ook overal anders denk ik?

Ja ik weet niet voor mijn gevoel ging het gesprekje niet zo heel goed. maar je hebt wel gelijkt dat er anders geen 2e gesprek zou komen als ze me niet wilde maar het tweede gesprekje komt er omdat een andere collega ook een indruk moest krijgen en die neemt me dan aan tijdens het 2e gesprekje of niet.

Toen ik er soliciteerde was ik meteen aangenomen, dus geen idee? Misschien dat ze nog niet genoeg hoogte van je heeft.

Tweede gesprek wordt meestal gedaan als ze nog een beetje "twijfelen"maar bij sommige bedrijven is het ook een standaard procedure, ik moest ook voor een 2e gesprek komen en daarin kreeg ik te horen dat ik was aangenomen dus dat gesprek was meer om dingen in te vullen etc.

Misschien was die jongen ook al voor de 2e keer daar.

jaa dat kan het wel zijn. najaa hoop maar op het positieve als ze me echt niet wilde had er geen 2e gesprekje gekomen lijkt mij het kost hun ook tijd

dankje ik zag foute zelf niet .
ik dacht maar bij een gesprek dat je maar een keer de kans krijgt bij een sollicitatiegesprek.

ja dat weet ik dus neit of het zijn 2e gesprekje was maar ik mocht er bij komen zitten omdat het een halfuur uitliep en hij moest een contract ondertekenen enzoo ze zei dat het een standaard procedure was dus hoop dat het echt zo is.

want zover ik altijd dacht is een tweede gesprekje voor informatie maar dan weet je toch wel al of je aangenomen ben lijkt mij

Ik heb ook gewerkt bij de AH to Go,
en ik moest ook 2 gesprekken, en in dat 2e gesprek ben ik aangenomen.

Je bent een paar woorden vergeten :’)
En niet alle bedrijven doen hetzelfde, en binnen een bedrijf zijn er bij verschillende filialen ook weer verschillen he :stuck_out_tongue:

Bij de Appie waar ik werkte was dat inderdaad ook zo, eerst een gesprek bij de ‘algemene’ leidinggevenden en het volgende gesprek bij de leidinggevenden van de afdeling waar ze je dan neer willen zetten. Succes!

okee najaa dan geeft het me tog nog een beetje moed. ik heb voor mij gevoel me eerste gesprekje echt verpest namelijk