Tweede gaatje laten schieten n.n

[i]Hii n.n,

Ik wil graag een tweede oorbelgaatje. Van veel mensen hoor ik dat piercen beter is dan laten schieten. Scheelt dat veel in prijs? Hoeveel kost het dan? En hoe lang moet je ze laten zitten om andere oorbellen erin te kunnen doen?

Alvast bedankt.

xoxo,.[/i]

UP.

UP!

wil ik ook!
alleen mag het niet van mn ouders 8/

2e oorbel gaatje is vettt [heb ik ook :smirk: ]
maarrr herinner me niets van, dussss upje!

ik heb het de mijne nog niet gevraagd, ik denk wel dat het mag aangezien mijn moeder het ook heel lang geleden heeft laten schieten.

OEH, LACHJE<3

Ik heb ook een 2e gaatje in mijn oren, maar ik heb ze gewoon laten schieten bij de juwelier. Waarom zou piercen beter zijn dan?

ik heb ze alle 7 laten schieten, maar ik zou niet weten of piercen beter is ofzo, of duurder of goedkoper, zie het dus als een upje ^^

okee, lekker!
haha, ik ga het gewoon doen, proberen geheim te houden tot ie niet meer
dicht kan groeien ;p

Ik weet niet meer wat ik heb laten doen. De eerste twee gaatjes waren nog toen ik een peuter of kleiner was, en mijn tweede gaatjes waren 2 of 3 jaar geleden, en die waren geschoten denk ik, deed geen pijn en de prijs hing af van welke oorbellen ik er bij wou doen.

Oh en ik stel mijn vraag meteen maar eens hier:
Moet je tragusdingen laten piercen of schieten? Doen ze pijn? Krijg je er bloemkool oren van?

k had 3 week geleden op een dag zin om dat te doen. dag drna deed ik het ook gelijk… zit nu te wachten tot ik andere oorbellen in kan doen.
nog 3 week :open_mouth:

oké ik begrijp het voor neus piercing etc
maar voor gewoon een gatje … jezus
laat het gewoon schieten ! veel goedkoper & geneest sneller !

Ik heb mijn tweede oorbelgaatjes ook laten schieten. Piercen of schieten op die plek maakt echt niet uit. Behalve dan in je portemonnee, aangezien piercen (over het algemeen) veel duurder is dan schieten.
Loop dus lekker een juwelier binnen en laat ze schieten. It’s as easy as that!

@ IchBinDeutsch: Traguspiercings moet je laten piercen. Schieten is daar echt uit den boze. Ik vermoed echter dat jij helix bedoelt (bovenin je oor?)? Die kun je ook beter laten piercen. Ik heb de mijne bij een piercingshop laten ‘schieten’ met een vernieuwd systeem (dat drukt de oorbel snel door je oor, ipv dat het ‘schiet’, zo zijn ook mijn tweede oorbelgaatjes geplaatst), dat wel veilig is. Volgens de piercer ;p

Ik weet niet eens of er nog wel wordt geschoten?
Volgens mij mag het namelijk niet meer?
Of deze regel is in 2010 bedacht dus komt pas in uitvoering in 2015, you never know.
In ieder geval, als het wel zo zou zijn (en je dus alleen nog oorgaatjes mag schieten) denk ik ook niet dat het nog bij een juwelier kan. Maar goed, hier gaat het niet echt om allemaal :3

Ik zou gewoon zeggen: schieten. A, wat ParisFleur al zegt, als het nou gaat om een andere piercing oke, maar dit is maar een oorgaatje. En B, wat Meds zegt: het scheelt veel qua geld.

Nee tragus! Die zijn toch in dat kleine stukje =O ? Hoezo kan dat niet geschoten worden? Bedankt voor de info btw :stuck_out_tongue:

ik heb er 4 in een oor, volgens mij heb ik de eerste drie onderin laten schieten en die in mijn oorschelp laten piercen

Ik heb ze laten schieten en het kostte toen 2,50 per oor. Normaal was het duurder alleen toen ik het liet schieten was er een actie bij de juwelier. Snap niet waarom piercen beter zou moeten zijn, of waarom schieten niet meer zou mogen…

Ik heb ze zelf geprikt
Naald goed ontsmetten met alcohol en verhitten
en dan ijs achter je oor en je voelt er niks van.
Zon piercer doet toch precies hetzelfde en dan betaal je een fortuin… Voor oor gaatjes vind ik dat echt onzin.
Op andere plekken zou ik het wel laten piercen, maar bij je oor kan niet veel mis gaan.
Als ik ze laat schieten gaan ze bij mij wel helemaal ontsteken, dus dat is sowieso geen succes.

OMG IK KRIJG NU KRIEBELS IN MIJN BUIK,
zelf prikken! Wat eng! Dat je dat durft! (durfde)

Piercing topic?