tweede gaatje in oor

Ik wil graag een tweede gaatje in mijn oor en ben bijna 13 wat vinden jullie hiervan?

Ik vind het echt heel mooi staan, ik wil er zelf misschien ook een.
12 is misschien wel een beetje jong, maar als je het graag wilt & het mag van je moeder zou ik het gewoon doen. Je kan altijd het gaatje weer dicht laten groeien right.

Heb het zelf ook en krijg er veel complimenten over! Al moet je wel weten dat als hij niet in je oorlel zit, het al gauw een piercing is(werd ik ook door verrast, ik heb een helix).

Leeftijd maakt weinig uit in mijn ogen, het groeit toch weer dicht als je er klaar mee bent.

Ik kreeg mijn tweede gaatje op mijn twaalfde, niets mis mee want het zit nog gwn in je oorlel. Het doet geen pijn ofzo (je voelt het wel eventjes) maar daarna heb je er wel iets moois voor altijd (hoeft niet je kan ze gwn dicht laten groeien) voor :slightly_smiling_face: ik zeg doen! :sunglasses:

Leuk toch? Ik kreeg mijn eerste gaatjes toen 6/7 was na lang zeuren en de tweede rond mijn 11e ofzo. Vind je leeftijd prima hoor, als je ouders het goed vinden zou ik het gewoon doen :slightly_smiling_face:

Je kan hem niet dicht laten groeien.
Het is niet zo dat hij ooit opeens gewoon verdwijnt als je er niks in doet. (’:

Ik wilde ook jaren een 2e gaatje. Op mijn 19e mocht ik hem dan eindelijk van mijn moeded laten zetten. Mijn vader vond het nog steeds niks. Toen ik met mijn oma terig kwam van de juwelier (heel slecht laten schieten) waren mijn ouders enorm verast. Ze vonden 2 paar oorbellen zo veel mooier staan dan 1 paar en hadden spijt dat ik het niet eerder had gedaan.

Ik zeg; doen!

Ik zeg gewoon doen! Ziet er vaak leuk uit. En als het niets is haal je hem eruit.

Leuk! Ik heb ze ook gekregen toen ik 12 was volgens mij.

Gewoon doen als jij dat wil. Het staat heel mooi!

Ik heb een groep 8 een tweede gaatje laten schieten. Gewoon doen als je het wilt!

Ik heb mijn tweede gaatje ook laten schieten in groep 8.
Zou wel even vragen wat je ouders er van vinden!
Ohja, ik hoorde dat schieten niet zo goed meer is, vanwege een botte naald. Misschien kun je je daar nog even verdiepen?

iedereen zegt doen dus ik ga het doen

Mag in het piercingtopic