tweede date

hey meiden,

een jongen die in mijn klas zit vind ik eigenlijk wel leuk. we hebben al een date gehad, maar er is niks gebeurd tussen ons. volgens mij vind hij me ook wel leuk op zich, want hij betaalde mijn cola, hij gaf iets aan me terwijl dat van hem was (een chocoladeletter. onze klas kreeg namelijk chocoladeletters en er was er een te weinig en ik had niks, dus gaf hij die van hem aan mij :grinning:) en hij legt constant contact met me.
Hij vroeg gisteren of we weer is een keer iets konden afspreken. Het liefste wil ik bij mij thuis, of bij hem. de vorige gingen we naar de bios en we willen nu wel weer een film kijken, maar ik heb nu geen zin in de bios eigenlijk.
is dat niet raar als ik vraag of we dan bij hem of bij mij een filmpje kunnen kijken? we kennen elkaar nog niet zo heel erg lang, en hij heeft mijn ouders ook nog nooit echt gezien en ik die van hem ook niet…
wat zouden jullie doen?

gewoon doen! :grinning:

vraag aan hem waar hij wil afspreken, en zeg dat je niet naar de bios wilt.

Ik zou hem bij je thuis uitnodigen, je leert elkaar dan beter kennen dan in de bioscoop (daar moet je stil zijn enz.).
Zorg voor een bak popcorn en een leuke film, dat vindt hij vast leuk als date.

Dit. Je hebt niets te verliezen toch?

helemaal mee eens! gewoon doen dus. (:

precies! ^

gewoon doen idd! (:

Dat wat er allemaal gezegd is inderdaad.

kan toch! :slightly_smiling_face: je kunt toch gewoon zeggen; misschien kunnen we bij jou of bij mij een filmpje kijken?
zal hij vast ook leuk vinden

als hij jou echt leuk vindt, vindt hij het waarschijnlijk alleen maar leuk (:

Het liep bij mij precies hetzelfde!
Eerste date zijn we naar de bios gegaan, maar niets gebeurd. Na een paar dagen smste hij me: heb je vrijdag al wat te doen? anders zou je misschien langs kunnen komen om wat te leren of film te kijken? X
Zo gezegd zo gedaan, en toen hadden we wel wat.
Bij iemand thuis film kijken is echt veeeeel beter omdat je geen vervelende leuning tussen je in hebt en echt tegen elkaar kan zitten.
DOEN!

Succes en gewoon doen wat hier gezegd is =)

Ik heb vrijdag ook m’n tweede date! ;d
iemand ideeën voor een leuke film om te kijken?

heel erg bedankt voor de reacties! dan ga ik gewoon voorstellen om bij mij een filmpje te kijken ^^ of bij hem (’:
en hier een paar leuke films:
-kick-ass
-harry potter
en je kan ook series kijken, zoals south park, family guy of that 70’s show (:

Laat maar weten hoe het geweest is! :slightly_smiling_face:

ooh haha, ik vind het juist leuk altijd in de bioscoop.
Maar wel in de loveseat, wantja dan kun je dicht bij elkaar zitten enzo…
Dan denk je 1ste of 2de date… -.- gewoon zorgen dat je zelf de kaartjes ophaalt, en dan vraag je aan de kassa of er nog een loveseat over is, in de zaal doe je net alsof het toeval is. Na de tijd gek doen in de gamehal. haha maarja thuis een filmpje kijken is natuurlijk ook wel leuk… dan kun je heletijd praten met elkaar enzo. En idd ik wil ook wel weten hoe het gegaan is (:

hee,

ik heb eigenlijk een soort gelijk “probleem” alleen zit hij niet bij mij in de klas.
laats was ik aan het babysitten en toen kwam hij iets brengen, wat de ouders nodig hadden en is hij uiteindlijk nog heel de avond gebleven… super gezellig maar niks gebeurd. nu keer ik gisteren smsje van hem of we dit weekend kunnen afspreken…
aan de ene kant wil ik hem heel graag nog eens zien, maar ken hem eigenlijk nog niet zo goed, dus vind het moeilijk om echt al samen naar film te gaan ofzo + denk ook niet echt dat het mag van me ouders omdat ze hem nog helemaal niet kennen

ik kan pas over 3 weken waarschijnlijk laten waten hoe het was, want de komende 2 weekenden zitten we bomvol geboekt allebei -,-’
echt zooo niet leuk ):